به منظور تشکیل تیم های دوچرخه سواری کورسی و کوهستان؛

هیئت دوچرخه سواری شهرستان شفت عضوگیری می کند

حرف تازه – هیئت دوچرخه سواری شهرستان شفت در نظر دارد تا در راستای ترویج این رشته ورزشی و همچنین تشکیل تیم دوچرخه‌سواری در رشته های “کورسی” و “کوهستان” این شهرستان از میان جوانان و علاقه‌مندان عضوگیری نماید. رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت ضمن اعلام این اطلاعیه اظهار داشت: ترغیب و جذب عموم جوانان به […]

حرف تازه – هیئت دوچرخه سواری شهرستان شفت در نظر دارد تا در راستای ترویج این رشته ورزشی و همچنین تشکیل تیم دوچرخه‌سواری در رشته های “کورسی” و “کوهستان” این شهرستان از میان جوانان و علاقه‌مندان عضوگیری نماید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت ضمن اعلام این اطلاعیه اظهار داشت: ترغیب و جذب عموم جوانان به رشته ورزشی دوچرخه‌سواری به دلیل رویکرد اجتماعی این ورزش می‌تواند سبب افزایش نشاط در جامعه شود.

سجاد رضازاده با اعلام اینکه هیئت دوچرخه سواری شهرستان شفت در تلاش است تا گام موثری در راستای ترویج این رشته ورزشی در این شهرستان بردارد افزود: امروز جذب جوانان به سمت ورزش می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان شفت، در همین راستا از عموم جوانان و علاقه‌مندان به رشته دوچرخه سواری درخواست می‌شود تا جهت ثبت‌نام مشخصات ذیل را به شماره (۰۹۹۰۲۷۱۳۵۳۸) پیامک کنند.

۱. نام و نام خانوادگی
۲. نام پدر
۳. تاریخ تولد
۴‌. کدملی
۵‌. شماره تماس
۶. میزان تحصیلات