هنوز پایان کار شورای چهارم رشت ابلاغ نشده است

حرف تازه – در حالیکه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جلسه امروز را آخرین جلسه شورای چهارم تهران اعلام کرده بود و پس از این تنها قرار است یک جلسه بدون حضور خبرنگاران و مطابق قانون بدون مصوبه در روز یکشنبه برگزار شود گمانه زنی هایی در خصوص پایان کار سایر شوراها از جمله […]

حرف تازه – در حالیکه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جلسه امروز را آخرین جلسه شورای چهارم تهران اعلام کرده بود و پس از این تنها قرار است یک جلسه بدون حضور خبرنگاران و مطابق قانون بدون مصوبه در روز یکشنبه برگزار شود گمانه زنی هایی در خصوص پایان کار سایر شوراها از جمله رشت نیز به گوش می رسید.

این در شرایطی است که شورای نگهبان نیز آغاز کار شورای پنجم از دوازدهم مرداد را تایید کرده است حالا فقط ابلاغ از سوی ریاست جمهوری برای پایان شوراهای چهارم و آغاز به کار شورای پنجم باقی مانده است و شورای چهارم واپسین روزهای خود را سپری می کند.

در همین راستا سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز از آمادگی اعضای شورای چهارم رشت برای تحویل شورا پس از هماهنگی های لازم خبر داد و گفت: هنوز ابلاغیه ای به مرکز استان نرسیده است.

فاطمه شیرزاد تصریح کرد: در صورتیکه ابلاغیه ای به شورای رشت برسد اقدامات لازم در خصوص پایان شورای چهارم و آغاز به کار شورای پنجم صورت خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص جلسه هفته آینده گفت: روز یکشنبه ۱۵ مرداد جلسه به صورت علنی برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب شورانشینان باید منتظر ابلاغیه پایان کار به شورای اسلامی شهر رشت باشند تا پس از آن جلسه ای بدون مصوبه شبیه آنچه در تهران اتفاق می افتد را برگزار کنند و کار چهار ساله شورایی خود را به پایان برسانند.