هنوز صلاحیت نهایی مسعود رهنما برای فدراسیون کاراته مشخص نشده است

دبیر مجمع این فدراسیون تاکید کرد: هنوز صلاحیت اصلی مشخص نشده است و فقط کمیسیون تطبیق مدارک و بررسی سوابق مدیریتی انجام شده است که از بین 22 نفری که ثبت نام کردند ۱۰ کاندیدا تائید شدند و لیست این نفرات برای تائید صلاحیت نهایی ارسال می‌شود.

حرف تازه – پس از تایید مدارک ۱۰ نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از جمله مسعود رهنما مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان، محمدرضا کاشانی دبیر مجمع این فدراسیون تاکید کرد: هنوز صلاحیت اصلی مشخص نشده است و فقط کمیسیون تطبیق مدارک و بررسی سوابق مدیریتی انجام شده است که از بین ۲۲ نفری که ثبت نام کردند ۱۰ کاندیدا تائید شدند و لیست این نفرات برای تائید صلاحیت نهایی ارسال می‌شود.

به گزارش حرف تازه به نقل از خط اول ورزشی، کمیسیون تطبیق برای رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات فدراسیون کاراته برگزار شد و از میان ۲۲ نفری که برای انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده بودند مدارک ۱۱ نفر مورد تائید قرار نگرفت.

بر همین اساس و با توجه به انصراف کیکاووس سعیدی و نرسیدن نامه بازگشت به کار صادق فرجی، سوابق و مدارک محمدرضا برزگر، سعید نصراالهی، حبیب خانی، ارسلان غلامی، علی حسین شاکری، حسین افراسیابی، محمدرضا باتوانی، مجید رمضانی مقدم، علی خرمی و قاسم سعیدی مغانلو نیز مورد تائید قرار نگرفت.

بر همین اساس هومان عسگری، سیدعباس احمدپناهی، جمشید زند، علی قاسمی، سیدحسن طباطبایی، احمد شقاقی، حسین مطیعی، سید کامران هروی و مسعود رهنما مدارکشان مورد تایید قرار گرفت و باید در مرحله بعد تایید حراستی شوند.