هنرمندان به افطاری احمدی نژاد نرفتند

حرف تازه : اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی است با وجود دعوت جمع کثیری از بازیگران سینما و تلویزیون و هنرمندان به افطاری محمود احمدی نژاد این مراسم با استقبال بسیار کمی مواجه شد. به گزارش خبرنگار عصرخبر ، گویا دعوت از هنرمندان به افطاری همراه با سخنرانی رئیس جمهور سابق توسط بقائی و […]

حرف تازه : اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی است با وجود دعوت جمع کثیری از بازیگران سینما و تلویزیون و هنرمندان به افطاری محمود احمدی نژاد این مراسم با استقبال بسیار کمی مواجه شد.
به گزارش خبرنگار عصرخبر ، گویا دعوت از هنرمندان به افطاری همراه با سخنرانی رئیس جمهور سابق توسط بقائی و دفتر وی صورت بود.
هنرمندان به افطاری احمدی نژاد نرفتند(+عکس)

با گذشت چند روز از پست صفحه رسمی اینستاگرام احمدی نژاد درباره دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر هنوز هیچ عکسی از این مراسم در صفحات و کانال های منتسب به وی منتشر نشده است و می توان این اتفاق را تاییدی بر عدم استقبال هنرمندان از این دعوت دانست چرا که در مورد سایر دیدارهای احمدی نژاد که با استقبال هواداران مواجه شده بلافاصله تصاویر دیدار منتشر شده است .

این در حالی است که در مراسم افطاری حسن روحانی رئیس جمهور فعلی کشور شاهد حضور چشمگیر و متفاوت هنرمندان بودیم.

گفتنی است طبق اطلاعات خبرنگار ما نسرین مقانلو، فریبا کوثری، ماه چهره خلیلی و چندین هنرمند از این دست که پیشتر در مراسم های احمدی نژاد شرکت کرده بودند دعوت چند روز گذشته وی را نپذیرفتند.

منبع : عصرخبر