همه چیز درباره هتل‌ های فرودگاهی ایران

هتل‌ های فرودگاهی ایران شاید نامی چندان آشنا برای شما نباشد. البته اگر اهل سفر باشید و یا به دلایل مختلفی بارها و بارها به فرودگاه رفته باشید، حتما نام این خدمات لوکس را شنیده اید. هتل های فرودگاهی به هتل هایی اطلاق می شوند که در محدوده ترمینال فرودگاه نیستند، اما دسترسی اولیه و نزدیکی به آن دارند. در این هتل ها شما با خدمات اقامتی کوتاه‌ مدت، بلندمدت و البته جذابی روبه‌رو هستید.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، سفر کردن و البته انتخاب سفرهای هوایی ممکن است شما را با مشکلاتی روبرو کند که تاخیر در پرواز یکی از این مشکلات عمده است.گاهاً برخی از پرواز ها ساعت ها با تاخیر مواجه می شوند و مسافران خسته، در فرودگاه سرگردان و کلافه هستند. هتل‌ های فرودگاهی قرار است در این بین خستگی مسافران را کم کرده و به آرامش آنها کمک کنند.

هتل‌ های فرودگاهی ایران

هتل‌ های فرودگاهی ایران همانند دیگر همتایان خود در جهان، فضا هایی آرام و دنج هستند که به شما کمک می‌ کنند تا در ساعات تاخیر پرواز، به دور از استرس و در آرامش کامل در این فضاها استراحت کنید. ایران در حال حاضر ۲ هتل فرودگاهی دارد که ۴ ستاره به نام رکسان و ۵ ستاره به نام رمیس هستند. این هتل ها را کمپانی و برند بین المللی و معروف هتل سازی آکور فرانسه ساخته است. هر دوی این هتل ها در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته اند.

 آکورد فرانسه را بیشتر بشناسیم !

گروه آکور فرانسه گروه هتل سازی و هتلداری معروفی است که در ۹۱ کشور جهان فعال بوده و تنها در منطقه خاورمیانه مدیریت اصلی ۷۱ هتل مختلف را در دست دارد. این گروه هتلداری در کشور هایی مانند کویت، بحرین، مصر، لبنان، عمان، اردن و یمن هتل ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کند. شعبه اصلی همانطور که از نام آن نیز مشخص است در شهر پاریس و در کشور فرانسه قرار گرفته است.

در حال حاضر شرکت اصلی مالکیت بیش از ۴۲ هزار هتل متنوع و مختلف در سراسر جهان را برعهده دارد. آکور فرانسه نشانه های تجاری متنوعی نیز دارد که این نشانه ها به ارائه هتل های اقتصادی و ارزان ‌قیمت تا هتل های لاکچری و گران قیمت اختصاص پیدا می کند. ناگفته نماند که این نشان تجاری از ساخت هتل های فرودگاهی، در تمام دنیا به نام آکور هتل معروف است. در حالت کلی دکوراسیون فضای داخلی و خاصی که این کمپانی برای ساخت نوع هتل های فرودگاهی از آن استفاده می کند مینیمال و مدرن است. این تفکربه مسافران کمک می کند تا در حین آماده شدن برای سفر خود، آرامش عمیقی را نیز تجربه کنند. هتل‌ های فرودگاهی ایران نیز توسط این کمپانی ساخته شده اند.

هتل‌ های فرودگاهی

رزرو هتل های فرودگاهی

از جمله مزایایی که برای هتل های فرودگاهی می‌توان به آن اشاره کرد این است که این هتل ها امکان رزرو ساعتی دارند. به عنوان مثال اگر شما قصد داشتید تا گپ ایجاد شده در زمان پرواز خود را بپوشانید و آن را با یک استراحت آرامش بخش پر کنید، می توانید برای چند ساعت کوتاه و نهایتاً تا ۱۰ ساعت، در هتل‌ های فرودگاهی ایران  یا سرتاسر جهان، اتاقی را رزرو کنید. ناگفته نماند که رزرو ساعتی این هتل ها فاقد خدمات خانه داری و حتی صبحانه است.

۲ هتل جذاب فرودگاهی در ایران

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره کردیم در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در شهر تهران، هتل‌ های فرودگاهی ایران قرار دارند که در این قسمت با یکدیگر آنها را بررسی خواهیم کرد.

کیفیت حمل و نقل هوایی

  1. هتل اول: هتل رمیس | ایبیس، ibis تهران

هتل فرودگاهی رمیس در میان هتل‌ های فرودگاهی ایران ، یک شعبه وطنی محسوب می شود که برند بین‌المللی و معروف آکور فرانسه آن را در سال ۱۳۹۳ شمسی و در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ساخته و مستقر کرد. این هتل دقیقاً در مقابل ترمینال شماره ۱ قرار گرفته است. هتل رمیس تنها هتل فرودگاهی و ۴ ستاره ایران است که به شما این امکان را می دهد تا هم از امکانات رزرو ساعتی اتاق ها و هم از امکانات رزرو طولانی مدت، بهره مند شوید. شهرک های صنعتی متعددی در اطراف فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در شهر تهران قرار گرفته اند. مانند شهرک صنعتی قلعه میر رباط کریم، شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی نصیرآباد، شهرک صنعتی پرند و غیره.

به همین دلیل رزرو کردن هتل فرودگاهی رمیس علاوه بر اینکه به مسافران کمک می‌کند تا تجدید نیرو کرده و با آرامشی مضاعف سفر خود را انجام دهند، این امکان را نیز برای آنها فراهم خواهد کرد که برای انجام کارهای شخصی یا تجاری خود براحتی دسترسی آسان و اولیه‌ای به این شهرک‌ ها داشته باشند. هتل رمیس تهران امکاناتی مانند اتاق جلسات و سالن همایش دارد که براحتی به شما کمک می کند تا بتوانید همایش ها و جلسات کاری خود را در آن برگزار کنید. در سالن کنفرانس هتل رمیس که از هتل‌ های فرودگاهی ایران محسوب می‌شود خدماتی مانند نورپردازی، ویدئو پروژکتور، تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری و غیره وجود دارند تا شما با خیالی راحت بتوانید گردهمایی ‌های خود را به انجام برسانید.

هتل رمیس

  1. هتل دوم: هتل رکسان | نُوُتِل، NOVOTEL تهران

یکی دیگر از هتل‌ های فرودگاهی ایران ، هتل رکسان نام دارد. این هتل ۵ ستاره که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مستقر شده است یکی دیگر از هتل های زیر مجموعه آکور فرانسه محسوب می شود که درحال حاضر به شکل کاملاً مستقل از نام تجاری و برند فرانسوی خود فعال است. هتلی با ۲۹۶ اتاق اقامتی که در قالب یک بنا، کاملاً مطابق با مدرنیته در ۱۱ طبقه آماده پذیرایی از مسافرانی است که با تأخیر پرواز مواجه شده اند. هتل رکسان در جوار هتل رمیس قرار گرفته و مانند هتل رمیس به مسافران کمک می کند تا در زمان نیاز به تعویض پرواز و یا احتیاج به کسب آرامش و تجدید قوا، اقامت کوتاه مدتی در این هتل را تجربه کنند.

مسافرانی که قصد دارند تا فاصله ۲ پرواز را در فرودگاه بمانند و آنجا را ترک نکنند، می توانند با صرف چند دقیقه کوتاه و با استفاده از پل عابر پیاده که یکی از راه های ارتباطی ما بین هتل رکسان و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است خود را به هتل رسانده و استراحت کنند. حتی اگر شما از آن دسته مسافرانی هستید که تعداد سفرهای زیادی را پیش رو دارید و در فاصله پروازها ورود به شهر برای شما وجود ندارد، می توانید به راحتی کنفرانس‌ها و جلسات خود را در هتل رکسان برگزار کنید. هتل رکسان یکی دیگر از هتل‌ های فرودگاهی ایران است که شما می توانید رزرو اتاق ها برای اقامت کوتاه مدت و بلند مدت را در آن انجام دهید.

هتل‌ های فرودگاهی ایران

دنیای لوکس هتل های فرودگاهی

هتل های فرودگاهی در حالت کلی یکی از اقامتگاه های لوکسی محسوب می‌شوند که اگر شما اهل سفر کردن نباشید یا وسیله نقلیه ای به جز هواپیما را انتخاب کنید، بدون شک با آنها آشنا نخواهید بود. ما در این مقاله سعی کردیم تا یک مفهوم کلی و البته ریزبینانه از هتل های فرودگاهی در دنیا و خصوصاً هتل‌ های فرودگاهی ایران را برای شما شرح دهیم. به این امید که در آینده ای نه چندان دور تمام شهر های کشورمان ایران که مجهز به فرودگاه های بین المللی هستند، از خدمات بی نظیر هتل های فرودگاهی نیز بهره مند گردند.