همسفران گیلانی هاشمی چه کسانی بودند؟

تی تی خبر (حرف تازه) : سفر هاشمی رفسنجانی به گیلان به پایان رسید و شاید جالب باشد بدانید که کدام چهره های سیاسی گیلان در این سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی کرده اند. هرچند هاشمی در دیدارهایی که در سفر دوروزه به گیلان داشت با چهره های مختلفی دیدار کرد اما گزارش […]

تی تی خبر (حرف تازه) : سفر هاشمی رفسنجانی به گیلان به پایان رسید و شاید جالب باشد بدانید که کدام چهره های سیاسی گیلان در این سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی کرده اند.

هرچند هاشمی در دیدارهایی که در سفر دوروزه به گیلان داشت با چهره های مختلفی دیدار کرد اما گزارش ها حاکی از همراهی دو چهره سیاسی گیلانی با وی بوده است.

فیاض زاهد، استاد تاریخ، نویسنده، مترجم، روزنامه نگار گیلانی و فعال سیاسی اصلاح طلب یکی از همسفران گیلانی هاشمی بوده است که علاوه بر همراهی هاشمی در سفر به گیلان، در طول سفر نیز همراه وی بوده است. دکتر فیاض زاهد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، سابقه مدیریت ۳۰ پروژه ملی برای نهاد ریاست جمهوری در سالهای ۸۱ تا ۸۴ را در کارنامه دارد.

دیگر همراه گیلانی هاشمی در این سفر جهانبخش خانجانی از فعالین سیاسی بود. خانجانی مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور در دوره اصلاحات و از جانبازان دوران جنگ تحمیلی بوده است.

فیاض زاهد از اعضای ارشد حزب اعتماد ملی و جهانبخش خانجانی از اعضای ارشد کارگزاران، در سالهای اخیر حواشی فراوانی را پشت سر گذاشته اند.
Screenshot_۲۰۱۶-۰۵-۱۳-۰۱-۱۱-۴۲-۱ hashemi hashemii