همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید «محمدمهدی ربانی املشی» برگزار شد+ تصاویر

حرف تازه – همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید «محمدمهدی ربانی املشی» برگزار شد. آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید «محمدمهدی ربانی املشی»با بیان اینکه آیت الله ربانی املشی مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید اظهار داشت: ایشان در خدمت امام و امین امام بود […]

حرف تازه – همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید «محمدمهدی ربانی املشی» برگزار شد.

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید «محمدمهدی ربانی املشی»با بیان اینکه آیت الله ربانی املشی مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید اظهار داشت: ایشان در خدمت امام و امین امام بود و به خاطر همین دین داری و پیشگامی سال های متمادی در تبعید به سر برد.

نماینده ولی فقیه در گیلان مرحوم ربانی را دانشمندی فاضل، مجتهد و صاحب نظر  عنوان کرد و گفت:شهید ربانی املشی در طول حیاتش تابع‌ امام (ره) و پیرو انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به آشنایی اندک مردم گیلان با این شهید بزرگوار، افزود: اگرچه آیت الله ربانی املشی یک گیلانی  محسوب می شود، اما بزرگ شده قم است.

در حاشیه این مراسم؛ نمایشگاهی از آثار و تالیفات آیت الله ربانی املشی در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر شد.

همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید محمدمهدی ربانی املشی در رشت ۶

همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید محمدمهدی ربانی املشی در رشت ۲

همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید محمدمهدی ربانی املشی در رشت ۳

همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید محمدمهدی ربانی املشی در رشت ۴

همایش ملی و بزرگداشت آیت الله شهید محمدمهدی ربانی املشی در رشت ۵