چهارشنبه در رشت برگزار می شود؛

همایش مردی از دیار آفتاب گرامیداشت شهید آیت الله محمدمهدی ربانی املشی

حرف تازه – علیرضا جوقه دوست از برگزاری همایش مردی از دیار آفتاب خبر داد. دبیر همایش مردی از دیار آفتاب با اعلام این خبر افزود: این همایش به منظور گرامیداشت شهید آیت الله محمد مهدی ربانی املشی در رشت برگزار می شود. جوقه دوست با بیان اینکه این همایش صبح روز چهارشنبه سوم خرداد از […]

حرف تازه – علیرضا جوقه دوست از برگزاری همایش مردی از دیار آفتاب خبر داد.

دبیر همایش مردی از دیار آفتاب با اعلام این خبر افزود: این همایش به منظور گرامیداشت شهید آیت الله محمد مهدی ربانی املشی در رشت برگزار می شود.

جوقه دوست با بیان اینکه این همایش صبح روز چهارشنبه سوم خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا برگزار می شود افتتاح نمایشگاه عکس از زندگی و دست خط و آثار شهید ربانی املشی و رونمایی از فیلم مستند مردی از دیار آفتاب را از جمله بخش های در نظرگرفته شده در این همایش عنوان کرد.

وی از حضور مسئولین استانی و کشوری در این همایش خبر داد و افزود: آیت الله فقیه از علمای برجسته حوزه علمیه قم و آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان سخنرانان ویژه این همایش خواهند بود.

دبیر همایش مردی از دیار آفتاب تصریح کرد: آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضوی از دیگر میهمانان ویژه این همایش هستند.

پیش از این از آیت الله موحدی کرمانی و عبدالرضا هاشم زایی به عنوان دیگر میهمانان مطرح این همایش نام برده شده بود.