استقلال به دنبال دومین برد

هفته دوم لیگ برتر | صدرنشینی سپاهان و پرسپولیس

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با تداوم صدرنشینی سپاهان و پرسپولیس همراه بود. هفته دوم لیگ برتر در این هفته از مسابقات پرسپولیس در زمین تیم پرمهره تراکتور با تک گل سعید صادقی به برتری رسید تا دومین برد خود را در دومین هفته از مسابقات جشن بگیرد […]

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با تداوم صدرنشینی سپاهان و پرسپولیس همراه بود.

هفته دوم لیگ برتر

در این هفته از مسابقات پرسپولیس در زمین تیم پرمهره تراکتور با تک گل سعید صادقی به برتری رسید تا دومین برد خود را در دومین هفته از مسابقات جشن بگیرد و شش امتیازی شود.

سپاهان در بازی با همشهری خود ذوب آهن با دو گل اسدی و مغانلو پیروز شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر قرار گرفت.

شمس آذر قزوین در زمین خود دو بر یک مغلوب هوادار شد. مس رفسنجان و نساجی مازندران نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

فولاد خوزستان نیز با نتیجه دو بر یک برابر نفت آبادان شکست خورد.

در روز نخست دیدارهای این هفته نیز غصر سه شنبه، پیکان و گل گهر به تساوی بدون گل رضایت دادند. آلومینیوم اراک نیز حریف خود استقلال خوزستان را با یک گل از پیش رو برداشت.

در آخرین دیدار هفته دوم عصر امروز استقلال تهران میزبان ملوان است.

در جدول رده بندی سپاهان و پرسپولیس شش امتیازی هستند و استقلال می تواند با برتری در دیدار امروز به جمع دو تیم شش امتیازی اضافه شود. گل گهر و هوادار نیز ۴ امتیازی هستند.

در انتهاب جدول شمس آذر با منفی ۵ امتیاز جای دارد و اوضاع مناسبی ندارد. فولاد و تراکتور نیز با دو شکست امتیازی کسب نکرده اند. ملوان در صورت شکست در بازی امروز سومین تیم بدون امتیاز در پایان هفته دوم خواهد بود.