هفته اول لیگ برتر | صدرنشینی مدعیان همیشگی

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد و این هفته از مسابقات با صدرنشینی مدعیان همیشگی همراه بود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، در این رقابت ها، پرسپولیس قهرمان فصل گذشته مسابقات با تک گل علی نعمتی از سد میهمان خود آلومینیوم اراک گذشت تا در فصل جدید هفته اول لیگ برتر را با برد و کسب سه امتیاز حساس پشت سر بگذارد.

استقلال نیز سه بر صفر میزبان خود صنعت نفت آبادان را در هم کوبید. گل های آبی پوشان پایتخت در این دیدار را رضاوند، مطهری و حردانی به ثمر رساندند.

سپاهان اصفهان نیز در حساس ترین دیدار هفته با نتیجه سه بر یک میهمان خود تراکتور را شکست داد. در این دیدار مغانلو، اسدی و شکاری برای سپاهان موفق به گلزنی شدند و تک گل تراکتور را سعید کریم آذر به ثمر رساند.

گل گهر سیرجان نیز با نتیجه سه بر صفر فولاد را با ششکست بدرقه کرد. زنده روح، عاشوری و علیزاده گل های گل گهر در این نبرد جذاب را به ثمر رساندند.

ذوب آهن متحول شده نیز در زمین ملوان با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و در کنار مدعیان سه امتیازی هفته نخست قرار گرفت. در این دیدار ابتدا اکبر منادی به اشتباه دروازه خودی را گشود و گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند. در ادامه مسعود زائر کاظمینی کار را به تساوی کشاند اما در نهایت عرفان معصومی گل برتری ذوب آهن را وارد دروازه ملوان کرد.

در سایر مسابقات، نساجی و پیکان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین نیز با نتیجه ای مشابه امتیازات را تقسیم کردند و هوادار و مس رفسنجان نیز نخستین تساوی بدون گل این فصل از مسابقات را رقم زدند.

نکته جالب توجه اینکه شمس آذر قزوین با جریمه انضباطی و کسر ۶ امتیاز روبرو شده و هم اکنون با منفی ۵ امتیاز به تنهایی و تا اطلاع ثانوی در قعر جدول حضور خواهد داشت.

هفته دوم مسابقات روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هفته پی شرو برگزار خواهد شد و برای دومین هفته پیاپی پرسپولیس پیش از سپاهان و استقلال به میدان می رود.

در آغاز هفته دوم عصر سه شنبه از ساعت ۱۹ پیکان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود و از ساعت ۲۰ آلومینیوم و استقلال خوزستان به مصاف هم می روند.

در حساس ترین دیدار هفته دوم تراکتور روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ میزبان پرسپولیس خواهد بود. به طور همزمان شمس آذر قزوین در زمین خود رودرروی هوادار می ایستد.

مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰، ذوب آهن و سپاهان از ساعت ۲۱ و فولاد و نفت آبادان از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه به مصاف یکدیگر می روند.

در آخرین روز هفته دوم نیز استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان ملوان خواهد بود.