سخنی با شهردار شورای پنجم رشت به قلم تایماز رضابخش؛

هزینه های پروژه های شهری را از سفره کارکنان شهرداری رشت پرداخت نکنید

تایماز رضابخش – حقوق کارکنان یکی از مواردی است که اهمیت زیادی برخوردار است و مستقیما بر زندگی کارکنان تاثیر دارد به طوریکه تاخیر در پرداخت آن بر روی زندگی شخص آنچنان تاثیر گذار است که باعث عدم اطمینان در زندگی خصوصی فرد می شود. متاسفانه تاخیر در پرداخت حقوق از شرکت های خصوصی در […]

تایماز رضابخش – حقوق کارکنان یکی از مواردی است که اهمیت زیادی برخوردار است و مستقیما بر زندگی کارکنان تاثیر دارد به طوریکه تاخیر در پرداخت آن بر روی زندگی شخص آنچنان تاثیر گذار است که باعث عدم اطمینان در زندگی خصوصی فرد می شود.
متاسفانه تاخیر در پرداخت حقوق از شرکت های خصوصی در گیلان به شهرداری رشت هم سرایت کرده است به طوریکه زندگی بسیاری از کارگران و کارمندان را تحت شعاع قرار داده است . تاخیر در پرداخت قسط های معوق منجر به تماس بانک با ضامنین شده است . مشکلات بیمه ای کارکنان و… همه و همه شرایط جدیدی را برای کارکنان شهرداری رشت ایجاد کرده است.
پرواضح است کارکنانی که در زندگی خصوصی خود شرایط ایده آلی را تجربه نمی کنند و با مشکل مواجه هستند نمی توانند آنطور که باید در محیط کار فعالیت کنند.
به نظر می آید باید به فکری به حال شرایط جدید در شهرداری رشت کرد تا از آسیب های آن در مسیر خدمت رسانی به شهروندان جلوگیری نمود.
امیدواریم شهردار منتخب شورای پنجم شهر رشت هزینه های پروژه های شهری را از سفره کارکنان شهرداری رشت پرداخت نکند تا همانطور که گفته شد در کنار شعار های عوام پسند شاهد کارآیی بیشتر کارکنان باشیم.

انتشار بیانیه ها، نامه های سرگشاده و یادداشت های دریافتی الزاما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت آشنایی مخاطب با فضای روز جامعه منتشر می شود.