هزینه رزرو اتاق در اولین هتل فضایی جهان چقدر است؟

اولین هتل فضایی جهان با چشم‌اندازی از سیاره زمین، سال آینده افتتاح می‌شود. ظاهرا مهمانان از همین حالا هم می‌توانند اتاق‌های خود را که دارای نیروی جاذبه‌ای مشابه زمین است، رزرو کنند.

به گزارش قلم آزاد به نقل از عصرایران ، اولین هتل فضایی جهان در سال آینده با مناظری از منظومه شمسی آماده پذیرایی از مهمانان است، اما برای رسیدن به آنجا حداقل ۵۵ میلیون دلار پول لازم دارید.

به نقل از روزنامه سان، اولین هتل فضایی جهان با چشم‌اندازی از سیاره زمین، سال آینده افتتاح می‌شود. ظاهرا مهمانان از همین حالا هم می‌توانند اتاق‌های خود را که دارای نیروی جاذبه‌ای مشابه زمین است، رزرو کنند.

به گزارش همشهری، شرکت فضایی اباو اسپیس «Above Space» مستقر در ایالات متحده که قبلا با عنوان اوربیتال اسمبلی «Orbital Assembly» شناخته می شد، قصد دارد دو ایستگاه فضایی با اقامتگاه‌های توریستی راه‌اندازی کند: ایستگاه وویجر و ایستگاه پایونیر.

ایستگاه پایونیر، که توسط اباو اسپیس به عنوان «اولین ایستگاه فضایی دارای گرانش، جایی که تجارت، تحقیقات و اوقات فراغت در فضا اجازه رشد می‌یابد» توصیف شده است، این امکان را دارد که سال آینده عملیاتی شود.

هزینه رزرو اتاق در اولین هتل فضایی جهان چقدر است؟