فاطمه شیرزاد در نشست جمعی از مدیران شهری با مجیدمجیدی:

هزینه برای هنر و فرهنگ، سرمایه است

تی تی خبر (حرف تازه) : فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی با تبریک روز جوان به همه هنرمندان جوان و تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: دیدار مجید مجیدی به همراه خانواده محترم ایشان مایه خرسندی هنرمندان و مسئولان حوزه شهری رشت است . وی با اشاره به اینکه قلب هنرمندان […]

تی تی خبر (حرف تازه) : فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی با تبریک روز جوان به همه هنرمندان جوان و تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: دیدار مجید مجیدی به همراه خانواده محترم ایشان مایه خرسندی هنرمندان و مسئولان حوزه شهری رشت است .

وی با اشاره به اینکه قلب هنرمندان گیلانی برای ارتقای فرهنگ و هنر گیلان می تپد افزود: در گیلان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه هنر وجود دارد و استان ماچهره های فرهیخته فرهنگی بسیاری را در خود پرورش داده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت تلاش هنرمندان و اساتید  هنر گیلان را مورد تحسین قرار داد و افزود: در حوزه های مختلف هنری گاهی کم لطفی هایی می شود اما حرکت های خوبی که از سوی شهردار رشت برداشته می شود و سیاست هایی که از سوی شورا به ویژه کمیسیون فرهنگی اتخاذ می شود  برای کاستن ضعف ها و نارسایی های هنر شهر رشت است .
وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر رشت خرسند هستند که توانستند ذره ای در دنیای وسیع هنر اثرگذار باشند خاطرنشان کرد: هر چقدر برای هنر و فرهنگ هزینه شود سرمایه است و بر روی هنر نمی تواند قیمت نهاد.

شیرزاد با بیان اینکه  گیلان چهره های شاخصی در بخش هنر دارد که از آن جمله میتوان به استاد انوش نصر اشاره کرد افزود: همه ما تلاش می کنیم تا توسعه شهر را در حوزه های مختلف دنبال کنیم و دکتر محمد علی ثابت قدم به عنوان یک شهردار جوان و شجاع که زادگاهشان شهر رشت است و دلشان برای شهر رشت می تپد ؛ دوست دارند که کارهای ماندگاری انجام دهند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت افزود: ما نیز دوست داریم که شهر رشت به داشتن یک فرهنگسرای هنری مزین شود و این خواسته زیاد بزرگی نیست و این خواسته هنرمندان مرکز استان است که از دکتر ثابت قدم شهردار رشت و جناب آقای نیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت دارند.
 وی با بیان اینکه شهرداری رشت همواره حامی هنرمندان است تصریح کرد: ان شالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح فرهنگسرای هنری و فرهنگی در شهر رشت باشیم.

شیرزاد با  اشاره به رنگ خدا به عنوان اثری فاخر در حوزه  کودک و نوجوان از آثار مجید مجیدی گفت: آثار شما اثر بخشی خوبی برای این مرز بوم داشته است و اثر آخر جناب مجیدی به نام محمد رسول الله (ص)اثری ماندگار در تاریخ اسلام است و ان شالله بتوانیم به کمک هنرمندان گیلانی اثر فاخر دیگری با محوریت گیلان از جناب مجیدی شاهد باشیم و نام ایشان را در هنر  گیلانی ثبت کنیم .
وی گفت: شهر رشت در فاصله زمانی کوتاه مسیر توسعه را طی می کند پیاده فرهنگی رشت در مدت زمان ۱۲۰ روز ساخته شد ان شالله بتوانیم با تکمیل این پیاده راه آثار فاخری دیگری به شهر رشت اضافه کنیم.