هزینه اقامت در برلین چقدر است؟

آلمان از ابتدای قرن ۲۱ دچار تحولات عظیمی در حوزه‌ی اقتصاد و صنعت شد که باعث پیشرفت صنعت گردشگری این کشور نیز شد. پایتخت این کشور، برلین، مقصد اصلی بسیاری از گردشگرانی‌ است که قصد سفر به این کشور را دارند. این شهر، بزرگترین شهر کشور آلمان نیز هست و حدود یک چهارم این شهر را جنگل و درخت تشکیل داده است.

حرف تازه – برلین یکی از شهرهایی است که هر ساله، مقصد بسیاری از گردشگران است. اگر فوتبال را دنبال می‌کنید احتمالا می‌دانید که تیم‌های کشور آلمان در فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و به همین علت ورزشگاه‌های این شهر هم مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد.

آلمان از ابتدای قرن ۲۱ دچار تحولات عظیمی در حوزه‌ی اقتصاد و صنعت شد که باعث پیشرفت صنعت گردشگری این کشور نیز شد. پایتخت این کشور، برلین، مقصد اصلی بسیاری از گردشگرانی‌ است که قصد سفر به این کشور را دارند. این شهر، بزرگترین شهر کشور آلمان نیز هست و حدود یک چهارم این شهر را جنگل و درخت تشکیل داده است.

در ادامه‌ی این مطلب تعدادی هتل ۲، ۳، ۴ و ۵ ستاره مشخص می‌کنیم که می‌تواند برای اقامت شما مناسب باشد. با رزرو هتل برلین می‌توانید همه‌ی امکانات موجود در هتل‌های برلین را مشاهده کنید.

Image result for ‫هتل آیبیس سیتی وست برلین‬‎

هتل آیبیس سیتی وست

این هتل ۲ ستاره در سال ۲۰۰۴ میلادی ساخته شده است و دارای ۱۳۶ اتاق در ۶ طبقه است. اگر قصد اقامت در یک هتل اقتصادی را دارید این هتل گزینه‌ی مناسبی برای رزرو است. هتل آیبیس در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و از این جهت می‌توانید به همه‌ی نقاط برلین دسترسی داشته باشید. هتل آیبیس به باغ وحش و بازارهای تجاری برلین نزدیک است و برای کسانی که به دنبال رزرو اینترنتی هتل‌ های برلین هستند بسیار مناسب است. کارکنان این هتل چند زبانه هستند و می‌توانند به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی صحبت کنند. فاصله‌ی این هتل تا جاذبه‌های گردشگری برلین به‌صورت زیر است.

میدان پوتسدامر: فاصله‌ی پوتسدامر تا هتل ۷ کیلومتر است و با ۱۵ دقیقه‌ تاکسی می‌توانید به این میدان برسید.

ایستگاه مرکزی برلین: فاصله‌ی این هتل تا ایستگاه مرکزی برلین نیز ۲۰ دقیقه با تاکسی است.

امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، رستوران، صبحانه، حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس ـ فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه، انواع نوشیدنی در کافه، نظافت روزانه‌ی هتل، دوربین مدار بسته، خدمات خشکشویی

هزینه رزرو اینترنتی هتل‌ های برلین حدود ۲۰ یورو است که برای هتلی با این امکانات به‌صرفه است. البته این مبلغ حدودی است و همچنین برای اتاق‌های ۲ تخته است.

بدون دریافت خدمات پشتیبانی، آنلاین هتل رزرو نکنید

هتل مرکور برلین زنتران (Mercure Hotel Berlin Zentrum)

هتل مرکور برلین زنتران

اگر قصد رزرو هتل برلین را دارید، هتل مرکور برلین زنتران یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب این شهر است که می‌توانید برای اقامت خود در برلین روی آن حساب کنید. هتل مرکور برلین دارای اتاق‌های ساده و مبله است که قیمت آن‌ها با هم تفاوت دارد و اتاق‌های مبله قیمت بیشتری دارد. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون است. لابی این هتل فضای جذابی دارد که برای یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب است. هتل ۳ ستاره مرکور برلین زنتران، دارای ۷۸ اتاق مجزا است. همچنین اگر قصد سفر به این شهر را دارید، رزرو هتل برلین علی بابا می‌تواند تجربه‌ی یک سفر خوب را برای شما به وجود بیاورد. این هتل در کنار قیمت مناسب، امکانات بسیار متنوعی در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی بلامانع، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، میز تور، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی و آلمانی)

 با رزرو اینترنتی هتل‌ های برلین می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید هتل‌های برلین و امکانات آن‌را به‌صورت آنلاین مقایسه کنید. هتل‌های ۳ ستاره برلین معمولا به ازای هرشب از ۳۰ تا ۳۵ یورو هزینه دارد.

Image result for ‫هتل اینترکنتینانتال برلین‬‎

هتل اینترکنتینانتال 

اگر می‌خواهید اقامتی لوکس با تفریحات جذابی را در شهر برلین تجربه کنید هتل اینترکنتینانتال مناسب شماست. این هتل ۵ ستاره در منطقه‌ی تیرگارتن شهر برلین واقع شده است. زیربنای این هتل در حدود ۶۲۰۰ مترمربع است و جز بزرگترین هتل‌های برلین به‌شمار می‌آید. با رزرو هتل برلین و پرداخت حق اشتراک می‌توانید از امکانات وی‌آی‌پی این هتل برخوردار شوید که نسبت به خدمات آن بسیار ارزنده است. خدماتی که با پرداخت حق اشتراک بدست می‌آورید شامل:اتوشویی و اتوکشی، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، پارکینگ و… است

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تبدیل ارز، رستوران، بار، صبحانه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، میز تور، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه، سبد غذای حیوانات، رستوران مجلل، تخت تاشو فنری رایگان، پرده‌های ضخیم، گاوصندوق دیجیتالی، ملافه‌های رو تختی،کنترل دمای اتاق از درون، مراقبت از کودکان، امکانات اتوکشی طبق، فیلم‌های سرگرمی

این هتل همه‌ی امکانات لازم برای یک تفریح کامل در برلین را دارد  و به‌طور میانگین برای رزرو هتل‌ برلین که دارای ۵ ستاره هستند باید به ازای هر شب اقامت در حدود ۱۰۰ یورو بپردازید.