هر آنچه را که برای احداث یک باغ پربار آلبالو باید بدانید

اگر به دنبال باغی می گردید که علاوه بر صرفه اقتصادی، زیبایی چشم نوازی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما، احداث باغ ‌آلبالو است. شما با داشتن یک باغ آلبالو می توانید صاحب مقدار زیادی آلبالو شوید و از این طریق میلیارد‌ها پول به دست آورید و درآمد دلاری داشته باشید.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی – اگر به دنبال اطلاعاتی کامل در رابطه با باغ آلبالو و نحوه احداث آن هستید؛ به شما پیشنهاد می کنیم، این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

هر آنچه را که برای احداث یک باغ پربار آلبالو باید بدانید

انواع روش‌ها برای کاشت آلبالو کدام اند؟

به نقل از پالیز نهال خرید نهال آلبالو از بهترین نهالستان‌های ایران یک روش مطمئن برای کاهش ریسک و افزایش کیفیت باردهی درختان است. بهترین نهالستان‌ها در ایران با توجه به آخرین دانش روز باغداری و با به کارگیری نیروی خبره باغداری و کشاورزی؛ بهترین نهال آلبالو را برای کاشت در کلیه شهرهای کشور آماده سازی میکنند.

یکی از موضوعاتی که باید در زمان احداث باغ آلبالو به آن توجه کرد، نحوه کاشت نهال‌های آلبالو است. در ادامه این مقاله مرسوم‌ترین روش‌هایی را که برای کاشت درخت آلبالو به کار گرفته می‌شوند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

در حالت کلی ما از چهار طریق می توانیم آلبالو را بکاریم. در ادامه، هر کدام از این روش‌ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد:

  • کاشت آلبالو با بذر

برای کاشت آلبالو از طریق بذر لازم است ابتدا بذر را درون گلدان یا خاک بکارید. سپس در مرحله بعد می بایست آن را در معرض سرمای طبیعی زمستان یا دما پایین یخچال قرار داد. تا نیاز سرمایی آن به طور کامل رفع شود و جوانه بزند. از زمان کاشت نهال تا زمان جوانه زدن ممکن است بین یک تا دو ماه (۶ تا ۸ هفته) طول بکشد.

  • کاشت نهال آلبالو از طریق پیوند

در بسیاری از بهترین نهالستان‌های ایران مانند نهالستان پالیز ارقام متنوعی از نهال‌های آلبالو پیوندی وجود دارد.

مزیت استفاده از این نهال‌ها این است که یک یا دو سال پس از کاشت آنها، باردهی درخت شروع می شود و کشاورز لازم نیست زمان زیادی را صرف مراقبت از نهال کند تا به باردهی و سود برسد.

یکی دیگر از مزایای این روش علاوه بر زود بازده بودن، باردهی بالای درختان آلبالو است. به طور تقریبی، بهترین نهال‌های آلبالو از طریق پیوند می توانند به ازای هر هکتار ۲۰ تا ۳۰ تن باردهی داشته باشند و کشاورزان نیز از طریق فروش آن‌ها به درآمدی میلیاردی خواهند رسید. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که به کمک آن با یک تیر دو نشان را بزنید، ما به شما کاشت نهال از طریق پیوند را پیشنهاد می کنیم.

  • کاشت درخت آلبالو از طریق پاجوش

اگر تا به حال درخت آلبالو کاشته باشید، میدانید که در اطراف این درخت، پاجوش‌های زیادی می روید. شما می توانید با دقت فراوان، پاجوش‌ها را بدون کوچک‌ترین صدمه به ریشه جدا کنید و در مکان‌هایی که آماده کردید، بکارید.

  • کاشت درخت آلبالو از طریق هسته آن

یکی دیگر از روش‌هایی که می توان برای کاشت آلبالو به کار برد، استفاده از هسته آن است. برای انجام این کار، شما می بایست هسته‌های آلبالو را از یکدیگر جدا کنید. سپس در مرحله بعد، هسته‌ها را در بطری بگذارید و بر روی آن‌ها کود بپاشید. مراقب باشید تا رطوبت خاک حفظ شود. از زمان کاشت تا لحظه جوانه زدن تقریبا دو ماه طول می کشد.

چه نکاتی را باید در هنگام احداث باغ آلبالو در نظر گرفت؟

اگر می خواهید یک باغ آلبالو پر بار را احداث کنید، لازم است به خوبی تحقیق کنید و تمامی فوت و فن‌های مرتبط با کاشت را بدانید و آن‌ها را به طور کامل به کار بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به منابع و سایت‌های مطمئن و معتبری مانند پالیزنهال، ویکی پدیا، ویکی how، ویکی کشاورز و… مراجعه فرمایید. کارشناسان ما در پالیز نهال در ادامه این مطلب مهمترین نکات درباره احداث باغ آلبالو را مورد بررسی قرار میدهند. پس با ما همراه باشید:

https://paliznahal.ir/product-category/cherry-sou/

  • تعیین زمان مناسب برای احداث باغ

اولین موضوعی را که باید در هنگام احداث باغ آلبالو در نظر بگیرید، تعیین یک تاریخ مناسب برای کاشت نهال‌ها است. برای انتخاب بهترین زمان می بایست، به شرایط آب و هوایی منطقه خود توجه کنید. به نقل از سایت معتبر پالیز نهال در بیشتر مناطق ایران، بهترین زمان برای احداث باغ آلبالو اواخر زمستان و اوایل بهار است و این نهال در مناطق سردسیری بهتر رشد می کند.

  • انتخاب کود مناسب

یکی دیگر از اقداماتی که پس از کاشت نهال آلبالو می بایست برای رشد بهتر و باردهی بیشتر آن را انجام داد، کوددهی مناسب است. باید توجه داشت که انتخاب کود بسیار مهم است. زیرا در صورت کم یا زیاد بودن عناصر غذایی کود، رشد درختان دچار اختلال می شود. برای انتخاب کود مناسب می توانید از مقالات رایگان سایت‌های مختلف و البته معتبر مانند پالیز نهال و … استفاده کنید.

  • هرس ریشه‌های نهال تازه کاشته شده

در هنگام کاشت درختان، لازم است به ریشه‌های نهال‌ها توجه کنید و آن‌ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. سپس در مرحله بعد می بایست ریشه‌های آسیب دیده و خراب شده را هرس کنید و آن‌ها در گودال‌های مناسب بکارید.

  • آبیاری مناسب

یکی دیگر از کارهایی را که لازم است پس از کاشت نهال انجام دهید، آبیاری درختان است. شما می بایست بلافاصله پس از کاشت نهال‌ها، آن‌ها را آبیاری غرقابی کنید تا ریشه‌های درختان محکم شود. سپس با توجه به زمان و منطقه کاشت، تعداد دفعات آبیاری را مشخص کنید.

مراکز فروش معتبر نهال آلبالو در سرتاسر کشور!

در حال حاضر تعدادی از نهالستان‌های خوب در کشورمان، در تلاش اند تا بهترین ارقام نهال‌ آلبالو را به دست کشاورزان محترم در سرتاسر کشور برسانند. شما می توانید برای اطمینان بیشتر، نهال‌های خود را از یک نهالستان معتبر مانند نهالستان پالیز تهیه کنید.

 

برای کسب اطمینان از اصالت نهال و خریدی مطمئن لازم است نهال آلبالو را تنها و تنها از نهالستان‌های معتبر آلبالو در سرتاسر کشور خریداری فرمایید. برای کسب اطلاع از مشخصات؛ قیمت؛ و شرایط خرید نهال آلبالو پیوندی؛ کافیست اطلاعات مربوط به هر رقم را در وبسایت پالیز نهال مطالعه فرمایید. و آن را با شرایط موجود در باغ خود مقایسه کنید.

www.Paliznahal.ir

شما میتوانید از طریق صفحه محصول در همین سایت اقدام به خرید اینترنتی نهال آلبالو پیوندی نمایید.

نهالستان پالیز بزرگترین مرکز تخصصی فروش انواع ارقام نهال آلبالو در خاورمیانه!

نهالستان پالیز بزرگ‌ترین نهالستان‌ تخصصی در خاورمیانه شناخته میشود. این مرکز با بیش از نیم قرن تجربه انواع ارقام نهال آلبالو پیوندی و اصلاح شده برای کاشت در کلیه شهرهای کشور تولید و به کلیه نقاط ایران و کشورهای همسایه ارسال مینماید.

خرید نهال آلبالو از نهالستان پالیز علاوه بر توجیه اقتصادی دارای مزایای زیادی مانند کیفیت بالا و گارانتی معتبر ۲ ساله؛ شناسنامه نهال، کارت سلامت، گواهی عاری از آفات و کارت قرنطینه؛ ضمانتنامه واقعی بازگشت کالا با قیمت رقابتی میباشد.

خرید نهال از نهالستان پالیز به دو صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. اگر می خواهید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید، تنها کافی است به سایت نهالستان به آدرس Paliznahal.ir  مراجعه کنید و یا نام پالیز نهال را در مرورگر گوگل جستجو نمایید.

برای ارتباط مستقیم با کارشناسان ما در پالیز نهال میتوانید؛ با شماره‌های ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷ و ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش خرید‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.