رضا طوبستانی:

هدف معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت رضایت شهروندان است

رضا طوبستانی اظهار داشت : اصلی ترین هدف معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت رضایت شهروندان است.

حرف تازه – رضا طوبستانی اظهار داشت : اصلی ترین هدف معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت رضایت شهروندان است.

معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت در ادامه خاطر نشان ساخت : گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان میکند.
وی با تاکید بر اینکه هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود به منظور جلب رضایتمندی شهروندان است ، گفت: آسفالت کوچه ها ، کمبود سرانه فضای سبز محلات ، ساماندهی شریانهای اصلی و رفع آبگرفتگی معابر را میتوان جز اهم خواسته های شهروندان منطقه برشمرد‌.
معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت ، اصلاح هندسی معابر شهری ، تکمیل مسیر خیابان کاج در کمربندی خرمشهر ، بازگشایی مسیر سرچشمه ، لایروبی کانالها ، پاکسازی محلات ، شناسایی املاک جهت احداث پارک های محله ای ، بهسازی لاین ویژه دوچرخه سواری حد فاصل گیل تا توشیبا ، بازپیرایی فضای سبز ، ساماندهی صنوف و … را از برنامه های پیش روی منطقه خواند.
رضا طوبستانی بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری تأکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام های سامانه ۱۳۷ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ گردیده است که موضوعات مورد درخواست شهروندان در ارتباط با این حوزه در کمترین زمان ممکن رسیدگی و رفع شود.

وی در پایان با تأکید بر این نکته که پرداخت عوارض، یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است، اذعان داشت: از شهروندان استدعا دارم تا با پرداخت به موقع عوارض، دستگاه های خدمت رسان را در پیشبرد اهداف شان یاری رسانند.

هدف معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت رضایت شهروندان است

هدف معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری رشت رضایت شهروندان است

واحد ارتباطات منطقه سه شهرداری رشت