رئیس شورای شهر تهران در مراسم نه دی رشت:

هدف دست اندرکاران فتنه اصل نظام بود

حرف تازه : رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف دست اندرکاران فتنه اصل نظام بود وگرنه انتخابات بهانه است، گفت: رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ به لطف خدا این کشتی طوفان زده را به ساحل رساند. مهدی چمران در سالروز حماسه ۹ دی در سالن بانک صادارت رشت، اظهار کرد: ۱۵سال به طول […]

حرف تازه : رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف دست اندرکاران فتنه اصل نظام بود وگرنه انتخابات بهانه است، گفت: رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ به لطف خدا این کشتی طوفان زده را به ساحل رساند.

مهدی چمران در سالروز حماسه ۹ دی در سالن بانک صادارت رشت، اظهار کرد: ۱۵سال به طول انجامید تا حرکت انقلابی امام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به لطف و خواست الهی و به بهای خون پاک شهدا و همت و رهبری بی نظیر امام به بار نشست و انقلاب پیروز شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی ایران لبنان پیروز شد و اسرائیلی ها را بیرون راندند، گفت: فلسطینی ها از انقلاب اسلامی ایران و لبنان الگو گرفتند و جنگ ۲۲روزه و ۵۵روزه غزه رو شاهد بودیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه می خواهند ملت را از عقایدشان خالی و از درون فروپاشی کنند، گفت: به دنبال ایجاد درگیری و کودتا بودند که بساط  انقلاب را برچینند.

چمران با بیان اینکه دشمنان به دنبال بستن راه انقلاب اسلامی هستند، افزود: آمدند تا مسلمانان را به جان هم بندازند و داعش و مسلمان کشی را توسط هم آغاز کردند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: هدفشان دست اندرکاران فتنه اصل نظام بود وگرنه انتخابات بهانه ای است.

چمران ادامه داد: در آن ایام دوستان از لبنان زنگ می زدند و نگران بودند چون پشتوانه ایران را داشتند و ما می گفتیم نگران نباشید و رهبری به لطف خداوند کشتی طوفان زده را به ساحل رساند.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: در تاسوعا و عاشورا باشعارهای هنجار شکانانه و حرکت های ضد مکتبی شبه یزیدی به میدان آمدند اما ملت تحمل نکردند و در ۹دی حرکت خود جوش مردم جمعیت عظیمی ایجاد کرد که با روحیه انقلابی همه چیزهایی که دشمن بافته بود از بین برد.

وی گفت: ۹دی نشان داد ملت ما همان ملت زمان انقلاب اسلامی و ملت شکست حصر آبادان و… است همان مردم و ملتی که جلو آمدند و ۹دی به این دلیل ارزش دار است.

چمران با بیان اینکه برنامه ریزی ها و توطئه های دشمن قطع نشده است و ادامه دارد، افزود: دشمن برنامه نفوذ و جنگ نرم را پیش کشیده است تا ما را از اعتقادات مان تهی کند.

وی با بیان اینکه پول و قدرت ما در مقابل آنها چیزی نیست، گفت: اعتقادات درونی، اسلام و تشیع راستین و راه امام و ولایت فقیه است که ما را در مقابل دشمنان پیروز نگه داشته است.

رییس شورای شهر تهران، افزود: شهید چمران می گفت احزاب چپ فلسیطینی و کمونیست ها نمیتوانند قدس را آزاد کند و روزی امام و رهبر عزیزمان عبای خود را به دوش خواهد گذاشت و نماز جمعه را در قدس به جا خواهیم آورد.

وی با تأکید بر استفاده از توان داخلی، گفت: تا چند سال پیش فقط اسم نانو را شنیده بودیم اما امروز با تلاش به رتبه ۶نانو در جهان رسیدیم و با اتکای نیروی های داخلی به جایگاه عالی می رسیم.

کاسپین