مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت:

هدف از نصب المانهای شهیدان آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف شهدا است

حرف تازه – مراسم رونمایی از یادمان شهیدان انصاری و نورانی روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهری رشت در خیابان لاکانی و در محل شهادت ایشان برگزار شد. مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت با قدردانی از حمایت های شهردار در نصب تندیس ها و یادمان های شهدا در سطح […]

حرف تازه – مراسم رونمایی از یادمان شهیدان انصاری و نورانی روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهری رشت در خیابان لاکانی و در محل شهادت ایشان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت با قدردانی از حمایت های شهردار در نصب تندیس ها و یادمان های شهدا در سطح شهر اذعان داشت: برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان در رشت بهانه ای شد تا با درایت شهردار محترم نسبت به نصب تصاویر شهدا در تمامی بلوارهای سطح شهر اقدام گردد.

محمد باقر بشر دانش با اشاره به نقاشی دیواری به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع به پاسداشت جانفشانی شهدا، اذعان داشت: کار پاسداشت از خون شهدا با نصب المانها و تندیس شهدای مدافع حرم و شهدای ترور ادامه پیدا کرد.

وی هدف از نصب المانهای شهیدان را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف شهدا دانست و گفت: نصب المان شهدای انصاری و نورانی از یک ماه پیش با وجود نداشتن عکسی با کیفیت  برنامه ریزی شد و در طول این یک ماه با تهیه عکس از سوی خانواده شهید نورانی این کار آغاز و امروز به شهروندان محترم شهر رشت تقدیم می شود.