هجدهمین یادمان شیون فومنی برگزار می شود

حرف تازه : هجدهمین مراسم بزرگداشت میراحمد سید فخری‌نژاد «شیون فومنی» ۲۵ شهریور ماه جاری در زادگاهش برگزار می‌شود. به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، یوسف‌ نیک‌انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد، از برگزاری […]

حرف تازه : هجدهمین مراسم بزرگداشت میراحمد سید فخری‌نژاد «شیون فومنی» ۲۵ شهریور ماه جاری در زادگاهش برگزار می‌شود.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، یوسف‌ نیک‌انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد، از برگزاری هجدهمین یادمان شاعر شهیر شالی شیون فومنی در تاریخ ۲۵ شهریورماه جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: شیون فومنی از افتخارات شهرستان و استان است و باید مراسمی در خور این شخصیت بزرگ برگزار شود. برگزاری این یادمان و حضور شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری در این شهرستان یک فرصت محسوب می‌شود.

وی فومن را زادگاه عالمان بزرگ دانست و افزود: تلاشمان برگزاری مراسمی با کیفیت و متفاوت از سال‌های گذشته است. سعی ما برگزاری چند بُعدی این مراسم است.

نیک‌انجام به آغاز کار دبیرخانه مراسم بزرگداشت شیون فومنی به طور رسمی با حمایت‌های فرزند ارشد این شاعر بزرگ حامد فومنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در هجدهمین مراسم بزرگداشت شیون فومنی، شاعران و هنرمندان برجسته کشوری و استانی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در جهت هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم گفت: در این یادمان محمد علی بهمنی رئیس شورای شعر و ادب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور خواهند یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم فومن و شفت در مجلس و فرماندار این شهرستان، اجرای موسیقی سنتی اشعار شیون فومنی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی از آثار این شاعر و تجلیل از خانواده شیون فومنی را از برنامه‌های جانبی این یادمان برشمرد و تصریح کرد: نهادهای مختلف این شهرستان برای بهتر برگزار شدن این مراسم مشارکت خواهند داشت. رسانه‌ها نیز نقش مهم و اثرگذاری را در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار فرهنگی بر عهده دارند.

هجدهمین یادمان شیون فومنی در تاریخ ۲۵ شهریور ماه جاری ساعت ۱۶:۳۰ در فومن برگزار می‌شود.