لیگ پرتغال

هت تریک طارمی و جشنواره گل پورتو | نیازمند در اولین حضور ۷ گل خورد

تیم پورتو با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد تیم پورتیموننزه را گلباران کند.

به گزارش حرف تازه ، از هفته سی ام رقابت‌های پریمیر لیگ پرتغال تیم پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم پورتیموننزه بود؛ یکی از جذابیت های این بازی برای فوتبالدوستان ایرانی حضور مهدی طارمی در خط حمله پورتو و پیام نیازمند درون دروازه پورتیموننزه بود.

در این بازی مهدی طارمی ستاره ایرانی خط حمله پورتو درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و ضمن به ثمر رساندن سه گل پایه گذار دو گل دیگر تیمش بود.

طارمی در دقیقه ۱۹ گل اول تیمش را وارد دروازه نیازمند کرد؛ در دقیقه ۲۸ پایه گذار گل دوم تیمش شد، در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش و گل سوم پورتو را به ثمر رساند. اوانیلسون هم گل چهارم پورتو را در دقیقه ۴۰ وارد دروازه حریف کرد تا نیمه نخست با برتری ۴ صفر میزبان به پایان برسد.

هت تریک طارمی

در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ مهدی طارمی با ضربه سر هت تریک کرد و گل پنجم پورتو وارد دروازه نیازمند شد. په په در دقیقه ۵۵ گل ششم را زد و در دقیقه ۶۰ اوانیلسون در حالی دروازه خالی پورتیموننزه را باز کرد که پیش از آن شوت مهدی طارمی با برخورد به تیر دروازه به زمین برگشته بود.

بعد از گل هفتم سرمربی پورتو در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد و مهدی طارمی ستاره ایرانی تیمش را از زمین بیرون کشید و در ادامه هم از آتش خط حمله پورتو کاسته شد و بازی با برتری ۷ صفر پورتو خاتمه یافت.

از نکات حاشیه ای این بازی می توان به خوشحالی معنی دار طارمی بعد از زدن گل هایش اشاره کرد. مهاجم ایرانی که مورد انتقاد غیر منصفانه اعضای باشگاه رقیب (اسپورتینگ لیسبون) قرار گرفته بعد از هر گل با نشان دادن علامت هیس منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

ضمن اینکه پیام نیازمند که برای اولین بار در بازی های لیگ پرتغال در ترکیب تیمش قرار گرفته با اشتباهات متعدد بازیکنان خط دفاع تیم پورتیموننزه شب کابوس‌واری را تجربه کرد.

پورتو با این برد ۸۲ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی پریمیر لیگ پرتغال قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما