هت تریک شهاب زاهدی | برد پرگل پرسپولیس با یک لشکر مصدوم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با هت تریک شهاب زاهدی موفق شد در خانه پیکان به برتری ۳ بر ۱  دست یابد.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، شاگردان یحیی گل محمدی در دیداری خارج از خانه و در شرایطی که ۷ بازیکن ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشتند به برد مهمی دست یافتند.

هت تریک شهاب زاهدی

در دیدار عصر دیروز شهاب زاهدی که روند رو به رشدی را در پرسپولیس طی کرده است سه بار موفق به گلزنی شد و سروش رفیعی نیز با دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز ایفا کرد. با ثبت هت تریک شهاب زاهدی، این مهاجم حالا به عنوان یک مدعی جدی آقای گلی لیگ شناخته می شود و فشار انتقادات از دوش او برداشته خواهد شد.

پرسپولیس در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که دو شب قبل علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی به میدان رفته بود اما با تصمیم کادر فنی درون دروازه ایستاد. برخلاف بیرانوند، کادر فنی به محمدحسین کنعانی زادگان استراحت داد.

علاوه بر کنعانی زادگان که به دلیل خستگی در این دیدار غایب بود مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و امید عالیشاه نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نگرفتند.

از این افراد پورعلی گنجی و سلمانی به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده اند اما ترابی در دقایق پایانی به میدان رفت. سرلک، امیری و عالیشاه نیز طی هفته های آینده به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد.

علیرضا عنایت زاده و علیرضا خدادادی نیز دیگر مصدومان ارتش سرخ هستند و با توجه به وضعیت به وجود آمده، عصر دیروز پرسپولیس به یک برتری بسیار مهم دست یافت. نکته مهم در این دیدار درخشش میلاد سورگی در نیمه دوم و همچنین ارائه بازی قابل قبول از سوی تیم ذخیره پرسپولیس بود.

در دیدار دیروز پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، فرجی، اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، میلاد سورگی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی به میدان رفت. حنانوف، اسدبیگی، ترابی، بابایی و نبیل باهویی نیز در دقایق پایانی به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند.

شاگردان گل محمدی با این پیروزی، در شش دیدار نخست لیگ به ۵ برد و ۱ تساوی دست یافتند و با توجه به کسر ۱ امتیاز در مجموع با ۱۵ امتیاز در صدر جدوب قرار گرفتند.