هادی رمضانی خواستار توجه ویژه به تالاب عینک در بودجه سال آینده شهرداری رشت شد

هادی رمضانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تالاب عینک بیان داشت: موضوع تالاب عینک نیاز به پیگیری ویژه دارد. با ۶ میلیارد تومان اتفاق خاصی در تالاب عینک رخ نخواهد داد.

به گزارش حرف تازه ، هادی رمضانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق که صبح دیروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به منظور بررسی و جمع بندی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تالاب عینک بیان داشت: موضوع تالاب عینک نیاز به پیگیری ویژه دارد. با ۶ میلیارد تومان اتفاق خاصی در تالاب عینک رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه پیاده راه و بازار رشت از جمله جاذبه هایی است که منجر به حضور گردشگران بیشتری در این شهر می شود افزود: تالاب عینک نیز در رونق گردشگری اهمیت بسیاری دارد. اگر تالاب عینک در قالب طرح میثاق دیده می شد به مراتب شهرداری رشت موفق تر بود.

هادی رمضانی تصریح کرد: زمانی شهردار رشت نزد مردم عزیزتر خواهد بود که اقدام موثری در زمینه زیباسازی و بهسازی تالاب عینک انجام دهد و همگان بدانند در آنجا کار انجام می شود.

نایب رئیس شورا در پایان ضمن گلایه از مشکلات ترافیکی محدوده میدان فرزانه، خواستار پیگیری پیشنهاد روسای کمیسیون های عمران و شهرسازی بابت اتصال بلوار امام علی به مسیر ژ۵ شد.