هادی حق شناس استاندار گلستان شد

با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان انتخاب شد. پیش از این مناف هاشمی در جریان سیل گلستان برکنار شد و میرمحمد غراوی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه حضور داشت.

حرف تازه – در جلسه امروز هیئت دولت، استاندار جدید گلستان منصوب شد.

بر این اساس با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان انتخاب شد. پیش از این مناف هاشمی در جریان سیل گلستان برکنار شد و میرمحمد غراوی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه حضور داشت.

وی پیش از این معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بود.

هادی حق شناس ۵۲ ساله و اصالتا گیلانی و متولد روستای اسپند صومعه سرا است. او تخصیلات دانشگاهی خود را با مهندسی برق در مقطع کارشناسی آغاز کرد سپس کارشناسی ارشد را در رشته اقتصاد نظری ادامه داد و در نهایت دکتری اقتصاد را اخذ کرد.

در سوابق اجرایی او مدیرکلی بنادر و دریانوردی مازندران، خوزستان، گیلان، عضویت در هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، نماینده بندر انزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و عضو غیرموظف هیئت مدیره کشتی‌سازی خلیج فارس به مدت چهار سال، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌های مازندران، گیلان و خوزستان و عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به چشم می خورد.