نیکفر پس از شکست تاریخی اش بدنبال چیست؟! / آیا زیر سوال بردن مدرک تحصیلی رقیب انتخاباتی، بر مقبولیت او می افزاید؟

ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که ظهر دیروز در سالن شهید باهنر و با حضور اعضاء شورای تامین این شهرستان برگزار گردید با زیر سوال بردن مدرک تحصیلی رقیب انتخاباتی اش پرداختن به این مقوله و پیگیری آن را توسط اصحاب رسانه خواستار شد.

حرف تازه –  ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که ظهر دیروز در سالن شهید باهنر و با حضور اعضاء شورای تامین این شهرستان برگزار گردید با زیر سوال بردن مدرک تحصیلی رقیب انتخاباتی اش پرداختن به این مقوله و پیگیری آن را توسط اصحاب رسانه خواستار شد.

نیکفر لیالستانی همچنین با اشاره به انتقادات فراوانی که نسبت به عملکرد وی در دوران نمایندگی اش توسط رسانه ها صورت می پذیرفت افزود : در طول این مدت رسانه ها مطالب و مسائل مختلفی را به حق و به نا حق منتشر کردند اما انتظار داریم در مسائل مهمتری همچون مدرک تحصیلی یکی از داوطلبین انتخابات مجلس نیز ورود کنند. از مسئولین نیز انتظار داریم جلوی سوءاستفاده غیرقانونی از عناوین را بگیرند.

سوالی که می تواند در امتداد حواشی ایجاد شده پیرامون مدرک تحصیلی رقیب انتخاباتی نیکفر طرح گردد این است که واقعا نیکفر پس از شکست تاریخی اش بدنبال چیست؟!

آیا زیر سوال بردن مدرک  تحصیلی رقیب انتخاباتی بر مقبولیت عمومی او می افزاید؟ یا نمره رضایت مردم نسبت به عملکرد دوران ۴ ساله ای او با خدشه دار شدن مدرک تحصیلی رقیب انتخابات این نماینده مجلس، مجددا تغییر خواهد کرد ؟! 

گفتنی است شیطنت هایی که موجب تاخیر در زمان تایید انتخابات حوزه لاهیجان و سیاهکل توسط شورای محترم نگهبان بدست برخی از افراد نزدیک به جریان سیاسی مورد حمایت نماینده فعلی لاهیجان نیز نتوانست خللی در این زمینه وارد آورد اما با توجه اظهارات علنی و ابراز مخالفت تلویحی در به رسمیت شناختن رقیب انتخاباتی نیکفر که در ماه های آتی به صورت رسمی جایگزین وی خواهد گردید، بنظر می رسد نمی توان به بازگشت آرامش فضای سیاسی این دو شهرستان، لااقل تا موعد رسمی پایان دوران نمایندگی ذبیح نیکفر لیالستانی امیدوار بود.

ای کاش همه مدعیان خدمت به مردم و تدین!! که این مقام و سمت را به امانت در اختیار گرفتند به جای پرداختن به حواشی و مواردی که جز ایجاد هزینه و اتلاف وقت، بهره ای عاید مردم نمی نماید با در نظر قرار دادن حق الناس!، زبان، وقت، قدرت و امکانات و امتیازات خود را در احقاق حقوق خلق الله! به کار برند و  نه تسویه حساب های سیاسی!

لازم به ذکر است  عدم حضور رقیب اصلی نیکفر در انتخابات اسفند ماه ۱۳۹۸ و رد صلاحیت بسیاری از رقبای دیگر وی ، علی رغم فراهم بودن فضایی  آماده برای پیروزی مجدد این نماینده مجلس در انتخابات سال گذشته ، مجموع آراء معنادار رقبای او که به بیش از سی هزار رای می رسد در مقابل آراء ۱۸ هزار نفره او نشان از عدم موفقیت نیکفر در جلب رضایت عمومی داشته است.

این در حالیست که ذبیح نیکفر لیالستانی در انتخابات ۱۳۹۴ با ۴۷۰۰۰ رای برای اولین مرتبه و پس از سه دوره تلاش برای تصاحب کرسی سبز بهارستان راهی مجلس گردیده بود.

ریزش آراء بی سابقه و تاریخی ذبیح نیکفر در انتخابات مجلس یازدهم، به اندازه ای حیرت انگیز بوده که بسیاری از رسانه های خبری از آن به عنوان سقوط آزاد نیکفر در لاهیجان و سیاهکل نام نهادند.

 آیا نیکفر لیالستانی پایان خود را با این شکست تلخ در ظرف یک دوره نمایندگی مجلس باور خواهد نمود؟!

یا در امتداد فعالیت هایش به زیر سوال بردن این رقیب و دیگر رقبا و نمایندگان سابق حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ادامه خواهد داد؟!