در جشن پاکسازی تالاب عینک مطرح شد؛

نیکخوی : در هیچ بندی از قرارداد تالاب عینک اختلاف نداریم / محمد پور: تمرین خوبی داشتیم

حرف تازه : محمد پور و نیکخوی در جشن پاکسازی تالاب عینک از دیگر سخنرانان همایش بودند: محمد پور: تمرین خوبی برای حل مشکلات استان و توسعه پایدار داشتیم قربانعلی محمدپور مدیر کل محیط زیست گیلان نیز کار تیمی محیط زیستی انجام شده در تالاب عینک را در کشور بی سابقه دانست و گفت: این همه […]

حرف تازه : محمد پور و نیکخوی در جشن پاکسازی تالاب عینک از دیگر سخنرانان همایش بودند:

محمد پور: تمرین خوبی برای حل مشکلات استان و توسعه پایدار داشتیم


قربانعلی محمدپور مدیر کل محیط زیست گیلان نیز کار تیمی محیط زیستی انجام شده در تالاب عینک را در کشور بی سابقه دانست و گفت: این همه نیروی لشکری و کشوری برای یک معضل زیست محیطی در کنار هم هم افزایی کردند و این نشان می دهد تمرین خوبی برای حل مشکلات و توسعه پایدار استان داشته ایم.


وی همچنین در خصوص کاهش جنگل های هیرکانی ابراز نگرانی کرد.

DSC02492-NXPowerLite


مجید نیکخوی : در هیچ بندی از قرارداد اختلاف نداریم / به زودی موضوع تالاب عینک را جمع بندی می کنیم


مجید نیکخوی سرپرست آب منطقه ای گیلان گفت: شهردار رشت می خواهد ضمن حفظ سنت ها شهر رشت را به روز کند و دگرگون سازد. این کار تحمل می خواهد؛ دست انداز در این مسیر زیاد است. همه باید به شهردار کمک کنیم.


وی همچنین با اشاره به اولین سد لاستیکی گیلان بر ضرورت استفاده از علم روز تاکید کرد.

نیکخوی اب مصرفی در شهر رشت را از بهترین آب ها دانست و گفت: این حاصل تلاش های فراوان است

سرپرست آب منطقه ای گیلان در خصوص تالاب عینک گفت: قول داده ایم موضوع تالاب عینک را در سریع ترین زمان جمع بندی کنیم. هیچ بندی در تفاهم نامه با شهرداری مورد اختلاف نیست.

وی در خصوص مهم ترین پروژه های آب منطقه ای به مطالعات خودپالایی زرجوب و گوهررود، ساماندهی رودخانه ها و در نتیجه جلوگیری از سیلاب در برخی نقاط و همچنین پروژه نصب اشغالگیر ساخت شرکتی دانش بنیان در رشت  با بهره گیری از جوانان این شهر اشاره کرد.

DSC02589-NXPowerLite