کوچکی نژاد در نطق میان دستور:

نیروهای نظامی مانور ارتقای موشکی ایران را ادامه دهند

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس، ضمن حمایت قاطع از توسعه موشکی ایران به نیروهای نظامی تاکید کرد که جهت حفظ اقتدار نظام مانور ارتقای موشکی ایران را ادامه دهند. به گزارش حرف تازه به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ […]

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس، ضمن حمایت قاطع از توسعه موشکی ایران به نیروهای نظامی تاکید کرد که جهت حفظ اقتدار نظام مانور ارتقای موشکی ایران را ادامه دهند.

به گزارش حرف تازه به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و امام خمینی(ره)، گفت: یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری که عمر خود را در راه انقلاب گذاشت، گرامی داشته و عروج شهدای آتشنشان را به خانواده داغدارشان تسلیت می گویم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شعار محوری امام انقلاب “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” بود، افزود: خط مشی انقلاب اسلامی حمایت از محرومان ایران و جهان بود، اخیرا یکی از همکاران همگام با بیگانگان اظهار کرد که مانور موشکی ایران خلاف عقل است، ضمن حمایت قاطع از توسعه موشکی ایران به نیروهای نظامی تاکید می کنم که جهت حفظ اقتدار نظام مانور ارتقای موشکی ایران را ادامه دهند، تا دشمنان را به وحشت اندازند.

کوچکی نژاد ضمن تشکر از رئیس جمهور ادامه داد: آیا توانستیم وحدت و همبستگی ملت ایران را که در اوایل انقلاب وجود داشت حفظ کنیم. بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی چه میزان توانستیم شعارهای انقلاب را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون که چند ماهی به پایان ریاست جمهوری دولت یازدهم باقی مانده است، برخی سوالات و ابهامات محوری در اذهان عمومی موج می زند، خطاب به رئیس جمهور گفت: جنابعالی به مردم قول داده بودید که اعتبار و احترام ایرانیان را در دنیا ارتقاء دهید. آیا بر اعتبار و ارزش پاسپورت ایرانیان افزوده شده است. آیا سطح مناسبات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در بین کشورهای منطقه ارتقاء یافته است.

دولت به فکر مشکل اشتغال جوانان باشد

کوچکی نژاد با طرح سوال دیگری از رئیس جمهور افزود: قرار بود چرخش سانتریفیوژها با چرخش زندگی مردم همراه باشد اما متاسفانه هر دو از کار افتادند. آقای رئیس جمهور خروج از رکود و رونق اقتصادی وعده ای بود که به مردم دادید حال سوال اینجاست چرا مردم قادر به خرید مایحتاج اولیه زندگی خود نیستند.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: به جای اینکه وزرای دولت در شهرها سفر کنند و برای انتخابات تبلیغ داشته باشند بهتر است در محل کار بنشینند و اگر توان تفکر عام المنفعه ندارند با کمک مشاوران خود به فکر چاره ای برای خروج از بحران بیکاری و مشکل اشتغال جوانان باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: رئیس جمهور گفت با عینک خوشبینی به دستاوردهای دولت نگاه کنید، باید عرض کنم با عینک عادی نمی توان تشخیص داد شاید باید از ذره بین استفاده کرد امیدوارم با ذره بین بتوان دستاورد مطلوبی از دولت دید.

گزارش نشست اخیر وزارت خارجه با کشورهای اروپایی به مردم ارائه شود

وی با بیان اینکه رئیس جمهور دولت خود را، دولت پاک معرفی کرد، افزود: آقای رئیس جمهور آیا فساد در سیستم دولت شما قابل انکار است؟ چگونه بزرگترین اختلاس تاریخ کشور که ثمره و دست رنج فرهنگیان مظلوم را از صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما برده اند معوقات بانکی معرفی کردید. استفاده کنندگان از حقوق های نجومی را ذخایر انقلاب می دانید و حریم حفاظتی با نزدیکان متخلف خود ایجاد می کنید آیا این ها آثار پاکی دولت شما است.

کوچکی نژاد ادامه داد: رئیس جمهور برجام را یک سند افتخار برای خود می داند قضاوت اینکه این پروژه افتخار است یا نه را به تاریخ می سپاریم. بدعهدی آمریکا و تمدید تحریم که مورد اعتراض مردم بود در نشست اخیر با کشورهای اروپایی به کجا انجامید. چرا به مردم گزارش نمی دهید.

وی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه در نطق انتخاباتی خود قول دادید که توجه ویژه به فرهنگیان کشور داشته باشید، اظهار کرد: وزیر گذشته آموزش و پرورش به علت عملکرد بسیار ضعیف در حال استیضاح بود که شما جهت حفظ آبروی دولت اجازه ندادید استیضاح مطرح شود و وزیر استعفا داد.

عدم توجه به بودجه آموزش و پرورش در بودجه ۹۶

کوچکی نژاد با بیان اینکه انتظار فرهنگیان از دولت این بود که بعد از فانی فردی از بدنه آموزش و پرورش با توانایی های خوب و از جنس فرهنگیان به مجلس معرفی شود، افزود: متاسفانه فردی که متعلق به وزارت علوم بود و برای تصدی وزارت علوم حداقل رأی را در بین وزرای پیشنهادی آورد بار دیگر برای تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح شد. ابتدای انقلاب بیشتر وزرا و استانداران و حتی رئیس جمهور از بدنه آموزش و پرورش انتخاب می شد و خدمات بزرگی را به کل کشور ارائه می کرد و حالا چرا این اتفاق نمی افتد.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش ۳ نفر از معاونین کلیدی خود را خارج از آموزش و پرورش انتخاب می کنند و رئیس سازمان نوسازی کشور که رئیس این سازمان بنا بر گفته همه جناح های سیاسی از کارآمدترین مدیران کشور بود عزل می شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه در بودجه سال ۹۶ به بودجه آموزش و پرورش توجهی نشده است، اظهار کرد: چرا به افزایش حقوق بازنشستگان، فرهنگیان و رتبه بندی فرهنگیان توجهی نمی شود و همچنین وزیر علوم باید به ارتقای علمی کشور توجه کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم قهرمان گیلان در دفع فتنه ۸۸ و سایر برهه های حساس انقلاب نقش برجسته ای داشته اند، تصریح کرد: باید تبعات نامطلوب انباشت زباله در سراوان رفع شود و مطالبات پرستاران پرداخت شود همچنین زیرساخت های گردشگری در گیلان گسترش یابد