نگاهی به نتایج هفته سوم لیگ برتر | برد اقتصادی پرسپولیس و استقلال | قلعه نویی ترمز سپاهان را کشید

در این مطلب نگاهی به نتایج هفته سوم لیگ برتر خواهیم داشت.

اختصاصی حرف تازه ، هفته سوم رقابت های لیگ برتر شب گذشته در حالی به پایان رسید که در این هفته پرسپولیس و استقلال برابر حریفان با یک گل به برتری دست یافتند و سپاهان مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد.

نگاهی به نتایج هفته سوم لیگ برتر

استقلال ۱ – مس کرمان صفر

در روز حضور دختران آبی در استادیوم، آبی پوشان استقلال تهران به برتری اقتصادی یک بر صفر دست یافتند. تک گل این دیدار توسط کوین یامگا به ثمر رسید. استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی ایستاد.

ذوب آهن صفر – مس رفسنجان صفر

باز هم بازی های ذوب آهن در اصفهان بدون گل به پایان رسید. در این دیدار گادوین منشا یک پنالتی را برای مس رفسنجان از دست داد تا در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

نفت مسجد سلیمان ۱ – پیکان ۲

پیکان پس از شکست ۳ بر صفر هفته گذشته در زمین مس کرمان، این بار به یک برد ارزشمند در زمین نفت مسجد سلیمان دست یافت تا با ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. سامان فلاح و منصور باقری برای پیکان و پیمان رنجبری برای نفت گلزنی کردند.

نساجی ۲ – ملوان ۲

دربی جذاب شمال کشور بین دو تیم نساجی و ملوان با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. پس از گل کریم اسلامی برای نساجی، شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان این فرصت را داشتند که با گل های سجاد بازگیر و مسعود زائر کاظمینی دست پر به بندرانزلی برگردند اما گل دقیقه ۷۹ علیرضا ابراهیمی کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه نساجی دو امتیازی و ملوان یک امتیازی شد. این دو تیم پرطرفدار شمال کشور در رده های چهاردهم و شانزدهم جای دارند.

هوادار صفر – صنعت نفت آبادان ۱

تک گل شیرالدین بابایوف در دقیقه ۸۰ سه امتیاز حساس را برای نفت آبادان به همراه داشت. هر دو تیم با این نتیجه ۴ امتیازی شدند.

آلومینیوم صفر – پرسپولیس ۱

سرخپوشان پایتخت پس از دو بازی که در امر گلزنی ناکام بودند این بار در اراک و در حضور ۷۰ دقیقه ای لوکادیا، مهاجم جدیدشان، با تک گل سرلک به برتری دست یافتند. پرسپولیس در دو سال گذشته در اراک به آلومینیوم باخته بود و این نتیجه طلسم ناکامی در اراک را شکست.شاگردان یحیی گل محمدی تنها تیمی هستند که تا پایان هفته سوم گلی دریافت نکرده اند.

گل گهر ۲ – سپاهان ۲

کامبک شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان، ترمز سپاهانی ها را کشید و این تیم پس از دو برد پیاپی سرانجام مقابل گل گهر متوقف شد. گل های سپاهان را زکی پور در دقایق ۴۳ و ۵۱ به ثمر رساند و در ادامه گل به خودی داسیلویرا در دقیقه ۶۱ و گل دقیقه ۸۶ علیرضا علیزاده کار را به تساوی کشاند. سپاهان با ۷ امتیاز در صدر است و گل گهر ۵ امتیازی در جمع مدعیان حضور دارد.

فولاد ۳ – تراکتور ۲

شاگردان نکونام در یک دیدار مهیج با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تراکتور عبور کردند. در این دیدار علیاری و کولیبالی در دقایق ۴ و ۱۸ از روی نقطه پنالتی دو گل برای فولاد به ثمر رساندند. در ادامه هادی محمدی و محمد آقاجان پور در دقایق ۵۲ و ۵۸ کار را به تساوی کشاندند. اما این پایان کار نبود و شاگردان جواد نکونام در دقیقه ۹۰+۳ توسط اشکان دژاگه به گل برتری دست یافتند. فولاد هم مثل پرسپولیس و گل گهر ۵ امتیازی شد.