دلیل هجمه های اخیر علیه سازمان فرهنگی شهرداری رشت چیست؟

نگاهی به مدارکی که نشان می دهد سازمان فرهنگی مقصر نبوده است

حرف تازه : پس از حساسیت های به وجود آمده در خصوص کارگاه آموزش بازیگری ۵ روزه که در چند روز اخیر خبرساز گردید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با ارسال جوابیه ای گفته بود که این کارگاه از برنامه های سازمان نبوده است و توسط آموزشگاه سینمایی سیمرغ قرار بود اجرا گردد.  از آنجا که آموزشگاه آزاد […]

حرف تازه : پس از حساسیت های به وجود آمده در خصوص کارگاه آموزش بازیگری ۵ روزه که در چند روز اخیر خبرساز گردید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با ارسال جوابیه ای گفته بود که این کارگاه از برنامه های سازمان نبوده است و توسط آموزشگاه سینمایی سیمرغ قرار بود اجرا گردد. 

از آنجا که آموزشگاه آزاد سینمایی سیمرغ دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بوده است طبیعتا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت هم با درخواست مدیر آموزشگاه که در دو نامه جداگانه خواستار مساعدت در تبلیغات محیطی و چاپ ۴ بنر بود موافقت کرده است اما بلافاصله پس از شبهات و حساسیت های مطرح شده اقدام به پایین کشیدن بنرها نموده است و درخواست حذف نشان سازمان در برگزاری این کارگاه شده است و طی دو نامه جداگانه به مدیر این آموزشگاه اعلام کرده است که با توجه به شبهات و حساسیت های موجود امکان مساعدت وجود ندارد.

در بخش دیگری از جوابیه سازمان اشاره شده که دعوت از استاد این کارگاه با دعوتنامه رسمی اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفته وبه جهت خارجی بودن استاد مدعو استعلام لازم از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ار اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گیلان اخذ شده است.

شایان ذکر است سازمان سعی نموده در این خصوص کلیه روال اداری را رعایت و تعهدات لازم از برگزارکننده دریافت نماید. همچنین مسئولیت اخذ دیگر مجوزها و محتوای برنامه برعهده برگزارکننده بوده است.

مکاتبات و تعهدات مربوطه را در ادامه مشاهده می کنید: