نگاهی به سوابق محمد احمدی فرماندار جدید رشت

حرف تازه – محمد احمدی فرماندار سابق لاهیجان عصر امروز طی حکمی از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری رشت منصوب شد. به گزارش حرف تازه، محمد احمدی متولد فومن، ۵۲ ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی مدیریت است. وی از سال ۷۴ تا امروز به مدت ۲۲ […]

حرف تازه – محمد احمدی فرماندار سابق لاهیجان عصر امروز طی حکمی از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری رشت منصوب شد.

به گزارش حرف تازه، محمد احمدی متولد فومن، ۵۲ ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی مدیریت است.

وی از سال ۷۴ تا امروز به مدت ۲۲ سال مسئولیت های مختلفی را در استانداری گیلان و فرمانداری های رشت، رودبار و لاهیجان برعهده داشت است.

احمدی از تیر ماه ۹۵ تا زمان انتصاب در سرپرستی فرمانداری رشت به عنوان فرماندار لاهیجان مشغول فعالیت بود. پیش از آن در حد فاصل سال های ۹۲ تا ۹۵ فرمانداری رودبار را برعهده داشت. معاون امور اقتصادی استانداری گیلان از ۹۱ تا ۹۲، سرپرست اداره کل اداری و مالی استانداری گیلان به مدت ۱ ماه، معاون اداره کل اداری و مالی استانداری گیلان به مدت حدود ۱۱ سال در حد فاصل سال های ۷۹ تا ۹۰ و ریاست اداره کل مالی و اداری فرمانداری رشت در حد فاصل سال های ۷۴ تا ۷۹ بخشی از سوابق این مدیر مجرب است.

از دیگر سوابق محمد احمدی می توان به تدریس در دانشگاه، عضویت در هیئت حل اختلاف دادگستری و ریاست هیئت دو و میدانی گیلان اشاره کرد.

حرف تازه ضمن عرض تبریک به محمد احمدی، برای رشت روزهای بهتری را آرزومند است.