آیا این بار شهردار رشت از درون مجموعه شهرداری انتخاب می شود؟!

نگاهی به سوابق علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت

عصر امروز شورای ششم خیلی زود با استعفای شهردار منتخب خود سید محمد احمدی موافقت کرد و علی بهارمست را به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب کرد. به همین بهانه قصد داریم نگاهی به سوابق علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت داشته باشیم.

اختصاصی حرف تازه – عصر امروز شورای ششم خیلی زود با استعفای شهردار منتخب خود سید محمد احمدی موافقت کرد و علی بهارمست را به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب کرد. به همین بهانه قصد داریم نگاهی به سوابق علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت داشته باشیم.

علی بهارمست از مدیران باتجربه شهرداری رشت به شمار می رود. وی ۲۳ سال سابقه خدمت در کارنامه دارد و در این مدت عناوین و مسئولیت های مهمی نیز داشته است.

از جمله مهم ترین عناوین مدیریتی علی بهارمست دوبار سابقه سرپرستی شهرداری رشت، حضور در راس معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت اداری مالی، معاونت خدمات شهری، معاونت عمرانی و امور زیربنایی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی بوده است و انتخاب امروز سومین حضور او به عنوان سرپرست شهرداری به شمار می رود.

بهارمست همچنین در سال های گذشته حضور در راس سازمان عمران و معاونت شهرداری منطقه ۲ را نیز در سوابق خود داشته است.

او دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

بهارمست که از پیشکسوتان فوتبال رشت نیز به شمار می رود در طی سالهای اخیر چندین فصل به عنوان سرپرست روی نیمکت سپیدرود حضور داشته است. وی سابقه بازی در تیم هایی نظیر استقلال رشت، شهرداری رشت، استقلال شهرداری رشت، سپیدرود و… را نیز در کارنامه دارد اما خیلی زود و در ۲۸ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و در ادامه به یکی از مدیران موفق شهرداری رشت تبدیل شد. 

تجربه بالای او در سطوح مدیریتی مختلف و معاونت های شهرداری و همچنین مقبولیت اجتماعی و ورزشی او در کمتر گزینه ای دیده می شود و از هم اکنون با توجه به رزومه قابل اتکایی که دارد باید بهارمست را یکی از جدی ترین گزینه های شهرداری رشت دانست؛ هرچند بهارمست روحیاتی متفاوت دارد و هیچگاه تشنه قدرت نبوده است.

نگاهی به سوابق علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت

نگاهی به سوابق علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت