انتصابات جدید در راه است؛

نگاهی به انتصابات احتمالی در شهرداری رشت

شنیده ها حاکی از آن است طی روزهای آینده انتصابات جدیدی در شهرداری رشت در راه است. در این مطلب به سه انتصاب احتمالی از سوی سید محمد احمدی شهردار رشت می پردازیم.

اختصاصی حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است طی روزهای آینده انتصابات جدیدی در شهرداری رشت در راه است. در این مطلب نگاهی به انتصابات احتمالی از سوی سیدمحمد احمدی در شهرداری رشت خواهیم داشت.

جواد شهند گزینه ریاست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت

بنا بر گزارش های دریافتی، گفته می شود به زودی جواد شهند به جای ابراهیم خوش فطرت در راس سازمان آرامستان قرار خواهد گرفت.
خوش فطرت از تیرماه سال جاری در این مسئولیت حضور داشت و اکنون جای خود را به جواد شهند خواهد داد. شهند در سال های اخیر مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت و رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت بوده است.

سجاد محجوب گزینه ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر

همچنین گفته می شود به زودی سجاد محجوب در راس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت قرار خواهد گرفت. البته برای این مسئولیت گزینه های دیگری نیز مطرح شده اند اما به نظر می رسد شانس محجوب بیش از سایر افراد باشد.
پیش از این به مدت حدود ۱۵ ماه محمد نوری هریس پدر شهید بابک نوری هریس و از کارکنان باتجربه مجموعه شهرداری در راس این سازمان قرار داشت. سجاد محجوب نیز، ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین مدیرعاملی سازمان میادین میوه و تره بار را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

مریم رضاطبع گزینه مدیریت امور اداری شهرداری رشت

در ادامه تغییر و تحولات مدیریتی در مجموعه شهرداری رشت، گفته می شود طی هفته های آینده مریم رضاطبع به عنوان مدیر اداری جدید این مجموعه معرفی خواهد شد.
رضاطبع پیش از این سوابقی چون مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها، معاونت برنامه ریزی سازمان حمل و نقل، مدیر امور اداری سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی و چندین مورد دیگر را در کارنامه داشته است.
هنوز هیچ یک از این انتصابات قطعی نیست و تنها بر اساس شنیده ها منتشر شده است. ضمن اینکه انتصابات دیگری نیز علاوه بر موارد ذکر شده به گوش می رسد و خبرهای تکمیلی در این زمینه در آینده منتشر خواهد شد.
قسمت دوم منتشر شد. (اینجا بخوانید)
نگاهی به انتصابات احتمالی در شهرداری رشت

نگاهی به انتصابات احتمالی در شهرداری رشت