لطفاً در خصوص راه آهن با هم هماهنگ باشید؛

نوبخت: تاآخرسال/ دلخوش: تا دوسال/ کوچکی‌نژاد: تا هفته دولت!

حرف تازه – چندی پیش بود که کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در واکنش به وعده های هر روزه برای پایان کار پروژه راه آهن رشت – قزوین گفته بود این پروژه تا دو سال دیگر هم افتتاح نمی شود! ادعایی که در جای خود بسیار قابل تامل است. (اینجا را بخوانید […]

حرف تازه – چندی پیش بود که کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در واکنش به وعده های هر روزه برای پایان کار پروژه راه آهن رشت – قزوین گفته بود این پروژه تا دو سال دیگر هم افتتاح نمی شود! ادعایی که در جای خود بسیار قابل تامل است. (اینجا را بخوانید )

پس از این سخنان دلخوش، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در آخرین روزهای سال ۹۶ و در نشستی خبری با برخی رسانه ها مدعی شد که پروژه قطار رشت – قزوین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. موضوعی که تناقض میان اظهار نظر دو نماینده گیلان در مجلس را بیش از پیش نشان می داد. (اینجا را بخوانید )

با این حال اما محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اظهار نظری صبح امروز مدعی شد که پروژه قطار رشت – قزوین تا پایان سال به کار خود پایان خواهد داد! ادعایی که در رد صحبت های پیش از این کوچکی نژاد و دلخوش بوده است. (اینجا را بخوانید )

در پایان امید است نمایندگان استان گیلان و معاون گیلانی رئیس جمهور کمی در اظهار نظرهای خود با یکدیگر هماهنگ بوده و مردم گیلان را دچار سرگیجه های سیاسی خود نکنند.

رشت ۲۰