نمایش «ملکه زیبایی لی نین» با استقبال تماشاگران مواجه می شود

حرف تازه : نمایش « ملکه زیبایی لی نین» با داشتن متن متفاوت با استقبال تماشاگران مواجه می شود. به گزارش حرف تازه، مانیا ثنایی در گفت و گو با فرهنگسرای مجازی رشت با اشاره به سابقه بازیگری و هنری خود؛ اظهار داشت: من به عنوان بازیگر،نویسنده، عضو گروه کر بانوان تالار رودکی فعالیت های […]

حرف تازه : نمایش « ملکه زیبایی لی نین» با داشتن متن متفاوت با استقبال تماشاگران مواجه می شود.

به گزارش حرف تازه، مانیا ثنایی در گفت و گو با فرهنگسرای مجازی رشت با اشاره به سابقه بازیگری و هنری خود؛ اظهار داشت: من به عنوان بازیگر،نویسنده، عضو گروه کر بانوان تالار رودکی فعالیت های هنری خود را دنبال می کنم.

وی با بیان اینکه فعالیت هنری خود را از دوران نوجوانی به عنوان مجری برنامه کودک در رادیو و سپس تلویزیون ایران شروع کردم افزود: در دوران دبیرستان بازی در نمایشنامه دختر گل فروش اثر رابیندر انات تاگور و توپ مرواری صادق هدایت و… به کارگردانی خانم مهین دیهیم و آقای تقی مشکوتی در تالار فرهنگ نقش آفرینی کردم.

این بازیگر تئاتر گیلانی اظهار داشت: پس از اتمام تحصیلات به جهت مخالفت شدید خانواده به ناچار دست از فعالیت هنری کشیدم و در رشته پرستاری ادامه تحصیل دادم و به مداوای بیماران پرداختم.

ثنایی گفت: پس از بازنشستگی همراه خانواده به شهر رشت آمدم و دوباره به فعالیت هنری پرداختم و در نمایش های خسیس، آهسته با گل سرخ، درنا در باران، مرگ در پاییز نقش آفرینی کردم و جوایزی را هم دریافت کردم و درسریالهای خانه اجدادی، سر خوش ها، بار دیگر باران، جستجو، ماه خوبان، آوازه مه، در چشم باد، بشارت منجی(سینمایی) و..نقش آفرینی کردم و اکنون نیز در حال تمرین نمایشنامه ملکه زیبای لی نین با گروه تئاتر جهش همکاری می کنم.

این بازیگر تئاتر  افزود: تاکنون سه مجموعه داستان کوتاه قهوه سرد، نت های شکسته و این همه سنگ را به چاپ رسانده ام.

وی با بیان اینکه بعد از خواندن نمایشنامه ملکه زیبایی لی نین از متن این نمایشنامه بسیار خوشم آمد گقت: من احساس کردم از عهده این نقش بر می آیم، شخصیت نمایشنامه بسیار با شخصیت اصلی من متفاوت است و از روی عشقی که به بازیگری دارم احساس کردم می توانم «مگ» شوم.

وی با بیان اینکه از نگاه من این نمایشنامه بسیار خوب نوشته شده است تصریح کرد: از نگاه من «مگ» زن بسیار خودخواهی است و دوست دارد که فقط دستور بدهد، مگ سه فرزند دارد که بسیا ر بین آنها فرق می گذارد، «مورین» که خدمت «مگ» را می کند آن را شکنجه می دهد .

وی تصریح کرد: من به این نمایشنامه خیلی امیدوارم و پیش بینی می کنم که مورد استقبال قرار گیرد و امیدوارم این نمایشنامه مخاطبان خاص خود را جلب کند.

ثنایی تاکید کرد: گروه نمایش همه سعی خود را می کند و بازیگران خوبی انتخاب شدند و امیدوارم بهترین توان خود را بر روی صحنه ببریم.