نمایشگاه فرهنگی «از خاتم (ص) تا منجی(عج)» و جای خالی عکس رییس جمهور

تی تی خبر (حرف تازه) : نمایشگاه فرهنگی اولین کنگره ملی ٨ هزار شهید استان گیلان با عنوان «از خاتم (ص) تا منجی(عج)» در رشت در حال برگزاری است. نمایشگاه  فرهنگی اولین کنگره ملی ٨ هزار شهید استان گیلان با عنوان «از خاتم (ص) تا منجی(عج)» در رشت با حال و هوای ایثار و فداکاری با […]

تی تی خبر (حرف تازه) : نمایشگاه فرهنگی اولین کنگره ملی ٨ هزار شهید استان گیلان با عنوان «از خاتم (ص) تا منجی(عج)» در رشت در حال برگزاری است.

نمایشگاه  فرهنگی اولین کنگره ملی ٨ هزار شهید استان گیلان با عنوان «از خاتم (ص) تا منجی(عج)» در رشت با حال و هوای ایثار و فداکاری با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان و همکاری چندین سازمان در رشت در حال برگزاریست.

از حواشی این نمایشگاه هم می توانبه جای خالی عکس رئیس جمهور در غرفه ها اشاره نمود که به جز غرفه سازمان اسناد وکتابخانه ملی استان گیلان در هیچ غرفه ای عکس رئیس جمهور دیده نمی شود.

ضمن تشکر از مسئولین و بانیان برگزاری این نمایشگاه ای کاش حداقل نهاد ها و ارگان های زیر نظر ریاست جمهوری عکس رئیس جمهور کشور عزیزمان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که ریاست شورای عالی امنیت ملی را نیز بر عهده دارند را در نمایشگاه نصب می نمودند.
شعاع مشرق