نظر شهروندان در مورد برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت

حرف تازه : دومین جشنواره فرهنگی هنری فجررشت از دهم بهمن ماه در مجتمع خاتم الانبیا رشت با حضور مسئولین، اصحاب فرهنگ و هنر ورسانه و شهروندان افتتاح شد. با گذشت چهار روز از برگزاری این جشنواره شاهد استقبال پرشور مردم از برنامه های این جشنواره شامل برگزاری محفل انس باقرآن، اجرای موسیقی توسط آموزشگاههای […]

حرف تازه : دومین جشنواره فرهنگی هنری فجررشت از دهم بهمن ماه در مجتمع خاتم الانبیا رشت با حضور مسئولین، اصحاب فرهنگ و هنر ورسانه و شهروندان افتتاح شد.

با گذشت چهار روز از برگزاری این جشنواره شاهد استقبال پرشور مردم از برنامه های این جشنواره شامل برگزاری محفل انس باقرآن، اجرای موسیقی توسط آموزشگاههای موسیقی، تئاتر خیابانی توسط آموزشگاههای نمایشی، سینمایی و… هستیم. دراین راستا مصاحبه کوتاهی باچندتن از افرادی که به منظور تماشای برنامه های جشنواره درمجتمع خاتم الانبیا حضور پیدا کردند انجام شد.

جشنواره فجر شاد و خاطره انگیز است

یکی از شهروندان رشتی ضمن تماشای اجرای نمایش توسط یکی از آموزشگاههای نمایشی اظهارکرد: برنامه های شاد، مفرح وجالبی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است. شهریار اصلاح طلب افزود: نمایش خیابانی، اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک و… توسط هنرمندان برایم بسیار جالب است و از اینکه امروز برای حضور در این جشنواره برنامه ریزی کردم خوشحالم.

وی گفت:رایگان بودن تماشای این برنامه ها در ایام الله دهه مبارک فجر یک‌ ایده بسیارخوب است ومردم می توانند ازاین برنامه ها لذت ببرند.

چنین برنامه هایی چندین مرحله در طول سال تکرار شود

یکی دیگر از تماشاگران حاضر در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا رشت نیز ضمن ابراز رضایت از برنامه های در حال اجرا تصریح کرد: بنده پیشنهاد میکنم چنین برنامه هایی چندین مرحله در طول سال تکرار شود .

فرشته اسدپور افزود:جامعه نیاز به شادابی دارد وچنین فضایی می تواند به این موضوع کمک کند. وی ادامه داد:اجرای گروههای نمایشی،قصه خوانی، موسیقی کودک،تک نوازیها و… برایم بسیار جالب بود ومیل به فراگیری موسیقی را در من ایجادکرده است.

لازم به ذکر است جشنواره فرهنگی هنری فجررشت از دهم الی ۲۱ بهمن ماه در دونوبت صبح وعصر در مجتمع فرهنگی وهنری خاتم الانبیا رشت در حال برگزاری است.