احکام سنگین کمیته انضباطی برای سپیدرود صادر شد؛

نظرمحمدی، عشوری زاد و سپیدرود؛ محروم و جریمه!

حرف تازه – کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در لیگ فوتبال کشور صادر کرد. در دیدار تیم های آلومینیوم  اراک و سپید رود رشت از سوی محمد نیک سیرت، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر خروج از محوطه فنی مربوطه و حرکت به سمت سرمربی تیم حریف و اهانت به وی […]

حرف تازه – کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در لیگ فوتبال کشور صادر کرد.

در دیدار تیم های آلومینیوم  اراک و سپید رود رشت از سوی محمد نیک سیرت، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر خروج از محوطه فنی مربوطه و حرکت به سمت سرمربی تیم حریف و اهانت به وی رخ داد. این مربی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین از سوی نظر محمدی، مربی تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر اهانت به مربی تیم مقابل رخ داد و از سوی داور بازی اخراج شد. وی نیز به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، علی عشوری، مربی تیم سپید رود رشت به خاطر اعتراض به داور و رفتار زننده که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

لازم به ذکر است، تیم آلومینیوم اراک و سپید رود رشت به خاطر فحاشی تماشاگرانشان، هر یک از تیم ها به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

منبع : سپیدرود