با محوریت تبادل نظر در خصوص مسائل مدیریت شهری برگزار شد؛

نشست کوچکی‌نژاد با ثابت قدم در دفتر کار شهردار رشت

حرف تازه : نشست جبار کوچکی‌نژاد با سید محمد علی ثابت قدم در دفتر کار شهردار رشت برگزار شد. صبح پنجشنبه ، نشست جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت برگزار شد و طرفین به تبادل نظر در حوزه مدیریت شهری پرداختند. در این نشست مشترک […]

حرف تازه : نشست جبار کوچکی‌نژاد با سید محمد علی ثابت قدم در دفتر کار شهردار رشت برگزار شد.

صبح پنجشنبه ، نشست جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت برگزار شد و طرفین به تبادل نظر در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

در این نشست مشترک که مریم گل احضار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت، مجتبی ماه پسند معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت، یاسر صفاکار مدیر اداره حقوقی شهرداری رشت و مصطفی عاقل منش مشاور جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در دستگاه های تابعه وزارت کشور هم حضور داشتند ؛ مباحث متعددی در خصوص موضوعات مهم شهرداری های مراکز استان ها در کشور و به خصوص شهر رشت مطرح شد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق و برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت شهری رشت پیشنهادات خود را برای شهردار و مجموعه مدیریت شهری در خصوص مباحث و مشکلات مختلف شهری در قالب نامه ای ارائه داد.

وی افزود: آمادگی داریم با توجه به بررسی های همه جانبه مدیران شهری که در این نشست مطرح شد جلسات هدفمند و منظمی را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و برخی از وزارتخانه‌ ها به منظور رفع موانع پیش رو با حضور شهردار و مجموعه مدیریت شهری برگزار شود و در نوشتن نهایی بودجه و برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در مجلس شورای اسلامی در حال تنظیم است این‌ موارد لحاظ گردد.

کوچکی نژاد در پایان گفت: من و همکارانم آقایان جعفرزاده و حسنی پیگیر مشکلات شهرداری رشت خواهیم بود و در این راستا نشست هایی را برگزار و تصمیم گیری خواهیم کرد.

سید محمد علی ثابت قدم هم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های جبار کوچکی نژاد در خصوص مشکلات شهرداری رشت از برخی مدیران ادارات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری ها و مذاکراتی که داشته ایم برخی دستگاه ها هنوز بدهی خود را به شهرداری رشت پرداخت نکرده اند.

شهردار رشت با اشاره به حضور فعال رشت در شبکه شهرهای خلاق یونسکو به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی بر ضرورت توجه به مقوله گردشگری در این شهر تاکید کرد و افزود: رشت می تواند به عنوان یک مرکز پایلوت گردشگری در کل جهان شناخته شود.

ثابت قدم همچنین خواستار حضور شهردار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان شد و گفت: شهردارهای مرکز استان ها باید در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها حق رای داشته باشند.

photo_2016-10-28_14-48-26 photo_2016-10-28_14-48-35 photo_2016-10-28_14-48-40