فرخی میکال این روز ها کجاست!؟

نشست بررسی مشکلات صنعت چای در غیاب نماینده پایتخت چای ایران

نشست بررسی مشکلات صنعت چای ، به ریاست حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور و با حضور نمایندگان رودسر ، لنگرود ، تنکابن و رامسر و در غیاب نماینده پایتخت چای ایران برگزار گردید که علی رغم انتظاری که می رفت ، عدم حضور رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل حاشیه ساز شد .

حرف تازه – نشست بررسی مشکلات صنعت چای ، به ریاست حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور و با حضور نمایندگان رودسر ، لنگرود ، تنکابن و رامسر و در غیاب نماینده پایتخت چای ایران برگزار گردید که علی رغم انتظاری که می رفت ، عدم حضور رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل حاشیه ساز شد.

این غیبت در حالی رخ داده که شهرستان لاهیجان به عنوان پایتخت چای کشور شناخته شده و متاسفانه نماینده ی حوزه ی انتخابیه لاهیجان افتخار حضور در این نشست نداده است.
سوالی که ذهن هر خواننده ای را به  تامل وا می دارد این است که فرخی میکال این روز ها کجاست !؟ و جدا از جلسات مهم و تصمیم گیری های کلانی که با مشارکت او برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور در خانه ی ملت ! صورت میگیرد ، آیا نیم نگاهی هم به مسائل خرد حوزه انتخابیه اش لاهیجان و سیاهکل خواهد داشت!؟
لازم به ذکر است  بخشی از مناطق شهرستان مجاور لاهیجان (شهرستان آستانه اشرفیه) نیز که فرخی میکال نمایندگی معین آن حوزه انتخابیه تا ۱۴۰۰ را برعهده دارد ، جزء مناطق چایخیز گیلان شناخته می شود .
نشست بررسی مشکلات صنعت چای در غیاب نماینده پایتخت چای ایران

نشست بررسی مشکلات صنعت چای در غیاب نماینده پایتخت چای ایران

منبع: گیل و دیلم