نحوه استفاده از سیگنال های برند برای SEO
قبل از هر چیز ابتدا نحوه ایجاد و استفاده از سیگنال های برند را برای شما بیان می کنیم. ایجاد سیگنال های قوی برای برندها اولین بخش از فرآیند رتبه بندی است و این نوع سیگنال ها، باعث اعتماد دیگران به سایت شما می شود.
حرف تازه – قبل از هر چیز ابتدا نحوه ایجاد و استفاده از سیگنال های برند را برای شما بیان می کنیم. ایجاد سیگنال های قوی برای برندها اولین بخش از فرآیند رتبه بندی است و این نوع سیگنال ها، باعث اعتماد دیگران به سایت شما می شود.
همانطور که می دانید برند سیگنال به سیگنال هایی گفته می شود که گوگل با استفاده از آن، متوجه معروفیت یک برند می شود و به سایتی که سیگنال های برند قوی دارد رتبه ی بهتری می دهد.
اولین روش ایجاد سیگنال های برند: امنیت برند خود را بالا ببرید
اولین قدم، استفاده از نام برند خود در تمام پلت فرم های شبکه های اجتماعی سطح بالا می باشد، همچنین می توانید الکسای سایت ها را بررسی کرده و نام برند خود را در سایت های با ترافیک بالا ثبت کنید.
این موارد عبارتند از Google + ، YouTube ، Blogger ، Facebook، Twitter، LinkedIn، Instagram، Tumblr، Pinterest، WordPress، Vimeo، Slideshare، LiveJournal، Quora،Weebly و Issuu
هر چقدر نام برند یا حتی لینک سایت شما در شبکه های اجتماعی بیشتر تکرار شده باشد، آن سایت، برند سیگنال قوی تری داشته و مورد توجه گوگل قرار می گیرد.
دومین روش ایجاد سیگنال های برند: توجه به اکانت های سطح دوم
۱۶ مورد از محبوب ترین شبکه های اجتماعی را در بالا اشاره کردیم، اما برخی از اکانت های سطح دو نیز وجود دارد که شما باید به آن ها نیز توجه کنید. برای سادگی کار که خسته کننده هم نشود ما به منظور ایجاد این ویژگی های اضافی، استفاده از سرویس هایی مانند Lock My Brand یا KnowEm را توصیه می کنیم.
همچنین فیلترهایی ایجاد کردیم تا بتوانید مواردی از قبیل Domain Authority (DA) ،Trust Flow یا Topical Relevancy سایت ها را در وب سایت Majestic مرتب سازی کنید.
ذکر نام سایت شما در سایت های غیر مرتبط، ضروری نیست و در واقع وقت خود را هدر داده اید. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت آموزش نگهداری از سگ دارید، دلیلی ندارد نام برند شما در وب سایت موزیک وجود داشته باشد.
سیگنال هایی که از شبکه های اجتماعی دریافت می کنید بسیار مهم هستند و باعث اعتماد مخاطبان و گوکل به شما می شود. شما می توانید سیگنال های برند قوی را حتی خودتان به صورت طبیعی ایجاد کنید. سیگنال های برند شامل بازدید مستقیم سایت، ورودی گوگل با سرچ نام برند شما و همچنین ورودی گوگل با ترکیب برند و کلمات کلیدی شما برای صفحاتتان بدون آنکه توسط گوگل جریمه شوید و …. می باشد که شما در bazdidyar.com این سرویس ها را می توانید بدون دردسر تهیه کنید، مشاورین این سایت در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.
سومین روش ایجاد سیگنال های برند: نیچ پروفایل
علاوه بر ویژگی های سطح اول و دوم، شما می توانید پا را فراتر گذاشته و پلت فرم های مرتبط را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک نماینده املاک و مستغلات هستید، باید در Trulia ثبت نام کرده و یا اگر وکیل هستید، باید در Avvo ثبت نام کنید.
برای اینکه سایت یا پلت فرم مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید “کلمه کلیدی + ثبت نام” را در گوگل سرچ کنید.
چهارمین روش ایجاد سیگنال های برند: افزایش فعالیت در سوشال ها
همانطور که می دانید، تنها موارد بالا برای ایجاد برند سیگنال قوی کافی نیست. شما باید در مجموع سطح فعالیت خود را افزایش دهید. توصیه می کنیم از مهمترین پروفایل های سطح اول شروع کرده و بعد از آن روی پروفایل های مربوطه و سطح بعدی حرکت کنید.
شما حداقل به این موارد نیاز دارید:
- محتوای مناسبی از کلمه کلیدی خودتان بنویسید
- لینک خود را وارد کنید (انکرتکست برند)
- پست های وبلاگ یا صفحات مهم را در سایت خود منتشر کنید
- اگر دارای مشاغل محلی هستید آدرس خود را وارد کنید
* نکته مهم: اگر شما دارای یک بیزینس لوکال هستید، نام برند شما باید در تمام شبکه های اجتماعی ثبت شده باشد.
پنجمین روش ایجاد سیگنال های برند: Internal Authority
کلیه پلت فرم های شبکه های اجتماعی که سایت خود را در آنها ثبت نام کرده اید یک ویژگی مشترک دارند، اتوریتی. یکی از سریعترین راه ها برای ایجاد اتوریتی در هر کدام از پروفایل های شبکه های اجتماعی، استفاده از internal authority است.
قطعا کار سختی نیست، تنها کاری که باید انجام دهید افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی است.
از آنجا که بیشتر این وب سایت ها از ویژگی “Follow” در لینک های داخلی استفاده می کنند، تنها کاری که باید انجام دهید افزایش تعداد لینک های داخلی است که به پروفایل شما اشاره دارد.
لینک های داخلی بیشتر = اتوریتی پروفایل بیشتر
الان ما قصد داریم اتوریتی حساب لینکدین خود را افزایش دهیم، در این پروفایل لینک هایی به سایت خودمان و سایر شبکه های اجتماعی ایجاد شده است.
کارهایی که باید انجام شود شامل وارد زیر است:
- ایجاد اکانت با اطلاعات مربوطه
- ایجاد یک پیج بیزینسی یا کسب و کار
- به گروههای مربوطه بپیوندید
- مقالات را در LinkedIn Pulse تایپ کنید
- در گروه ها شرکت کنید
ارسال دیدگاه