نتیجه درخشان شاگردان سعید حسنی پور در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا

حرف تازه : تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در اندونزی موفق به کسب ۶مدال طلا شدند. در این دور از مسابقات که ۶ تیم نوجوانان دختران، نوجوانان پسران، جوانان دختران، جوانان پسران، امیدهای دختران و امیدهای پسران به رقابت می پرداختند تیم ایران مجموعا موفق به کسب […]

حرف تازه : تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در اندونزی موفق به کسب ۶مدال طلا شدند.

در این دور از مسابقات که ۶ تیم نوجوانان دختران، نوجوانان پسران، جوانان دختران، جوانان پسران، امیدهای دختران و امیدهای پسران به رقابت می پرداختند تیم ایران مجموعا موفق به کسب ۶ مدال طلا شد.

تیم امید پسران ایران با مربیگری سعید حسنی پور مربی و قهرمان پرافتخار گیلانی موفق به کسب ٣ مدال طلا شد که اردلان گیلانپور از رشت نیز در میان طلایی های کاروان ایران ایران بود و سهم ۵ تیم اعزامی دیگر ایران نیز ۳ مدال طلا بود.

سهم ۵۰ درصدی تیم امید پسران از طلاهای کاروان ایران که زیر نظر سعید حسنی پور به عنوان مربی به این مسابقات اعزام شده بودند را می توان نتیجه ای درخشان و امیدوار کننده دانست.

این مسابقات را می توان با دور نگاه بازیهای آسیایی ٢٠١٨ اندونزی و المپیک ٢٠٢٠ ژاپن با توجه کرسی که در فدراسیون سازمان جهانی کاراته توسط استاد مسعود رهنما بدست آمده است دانست و انتظار می رود که بعد از ۶۴ سال بتوانیم از رشته کاراته در استان گیلان در میادین بین المللی به خصوص المپیک صاحب مدال ارزشمندی شویم.