مروری بر بهترین گلزن های سپیدرود در دیدارهای تدارکاتی؛

نتایج امیدوارکننده سپیدرود در راه حضور در لیگ برتر

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود در راه حضور در لیگ برتر در شش دیدار تدارکاتی به میدان رفت و در هیچ یک شکست نخورد. سپیدرود، تیم ریشه دار و محبوب گیلان، که پس از سالها خود را برای حضور در سطح اول فوتبال کشور آماده می کند در شش دیدار تدارکاتی به چهار پیروزی […]

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود در راه حضور در لیگ برتر در شش دیدار تدارکاتی به میدان رفت و در هیچ یک شکست نخورد.

سپیدرود، تیم ریشه دار و محبوب گیلان، که پس از سالها خود را برای حضور در سطح اول فوتبال کشور آماده می کند در شش دیدار تدارکاتی به چهار پیروزی و دو تساوی دست یافته است.

سرخ پوشان رشتی در اولین دیدار تدارکاتی در اردوی کردان کرج برابر تیم ملی دانشجویان صف آرایی کردند و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.محمد میری، میعاد یزدانی و محمد لطفی گلزنان سپیدرود در این دیدار بودند.

سپیدرود در دومین دیدار در پیکانشهر برابر تیم مدعی پیکان صف آرایی کرد و این دیدار را نیز با یک گل به سود خود به پایان برد. تک گل رشتی ها را محسن حسینی خرید جدید سپیدرود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اما شاگردان علی دایی در تیم سایپا سومین حریف سپیدرود بودند. یاران دایی که در اردوی رامسر به سر می بردند راهی زمین چمن دانشگاه گیلان در ۷ کیلومتری رشت شدند تا برابر شاگردان نظرمحمدی خود را به طور جدی محک بزنند. این دیدار که در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر برگزار می شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا بازهم سپیدرود شکست ناپذیر بماند. سپیدرودی ها در این دیدار دوستانه با دوگل از حریف پیش بودند و تغییرات گسترده در ترکیب دو تیم به منظور محک زدن تمامی بازیکنان، در نیمه دوم نتیجه تساوی را رقم زد. میعاد یزدانی و محمد لطفی گل های سپیدرود را به ثمر رساندند.

سرخ پوشان رشتی که در دیدارهای دوستانه با پیراهن بنفش به میدان می روند چهارمین دیدار تدارکاتی خود را در تهران و در زمین شماره دو آزادی برابر فولاد خوزستان برگزار کردند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما پنجمین رقیب سپیدرود در راه آماده سازی این تیم جهت حضور در لیگ برتر گل گهر سیرجان بود. دیداری که روز گذشته در تهران با دو گل سید محسن حسینی و با نتیجه دو بر یک به سود سپیدرود به پایان رسید. 

سپیدرود در گام آخر هم به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و این تیم را با تک گل سهیل حق شناس شکست داد.

بدین ترتیب سپیدرود در شش دیدار تدارکاتی چهار پیروزی و دو تساوی به دست آورد و با ۹ گل زده و ۴ گل خورده عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

در دیدارهای تدارکاتی سید محسن حسینی ۳ گل، میعاد یزدانی و محمد لطفی هرکدام دو گل و محمد میری و سهیل حق شناس یک گل برای سپیدرود به ثمر رسانده اند. این در حالی است که امید زیادی برای درخشش و گلزنی بازیکنانی مثل حسین کعبی، غلامرضا رضایی، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان، توحید غلامی و چند بازیکن دیگر این تیم نیز وجود دارد.

شایان ذکر است سپیدرود علاوه بر کسب نتایج امیدوار کننده در دیدار های دوستانه، بیش از دو سال است که در ورزشگاه عضدی رشت شکست ناپذیر است.

شاگردان علی کریمی در نفت تهران نخستین حریف سپیدرود در لیگ برتر خواهند بود.