رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

نبود خدمات در بارش برف شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرد

حرف تازه – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نبود ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرده است. به گزارش حرف تازه به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موهبت الهی بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب […]

حرف تازه – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نبود ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موهبت الهی بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب سرافرازی مردم ایران و کوتاه شدن دست جهان‌خواران و ستمگران از این خاک پر گوهر شده است.

وی ادامه داد: عوامل بسیاری در پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن‌ماه در سال ۵۷ نقش داشت و مهم‌ترین آن ایمان به خدا، استقامت و پایداری، رهبری مرجعی پرهیزکار و اتحاد و همبستگی مردم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ۲۲ بهمن را روز نجات مردم ایران از دست طاغوتیان زمان عنوان کرد و افزود: ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با امام امت، سیلی زدن به دشمن و رجم شیاطین زمان است.

اشجری با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلی پیوند ناگسستنی ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن عظمت انقلاب اسلامی برای مرتبه‌ای دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی، تهدیدها و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را سبب منسجم‌تر شدن مردم ایران خواند و بیان کرد: در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ملت ایران پاسخ قاطع و انقلابی خود به رئیس جمهور آمریکا را می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: با روی کار آمدن ترامپ سقوط نظام سلطه شدت پیدا کرده و فروپاشی آمریکا نزدیک است.

اشجری با اشاره به اینکه افراد کمی که به وعده‌های پوچ آمریکا اعتماد کردند جایی بین توده‌های مردم ایران ندارند، اظهار کرد: ملت سرافراز ایران با نمایش غیرت دینی و اقتدار ملی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌دهد.

وی یادآور شد: ملت بیدار ایران به‌درستی می‌داند قدرت پوشالی آمریکا محکوم به شکست است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید براینکه تمام مدیران و مسؤولان استان زمینه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در استان را فراهم کنند، اظهار کرد: نبود ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرده است.

اشجری، اعتماد عمیق و راسخ مردم به امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی را ناگسستنی توصیف کرد و افزود: تلاش برای خدمت‌گذاری به مردم، اصلی مهم در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه گیلان، بیان کرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۲۲ بهمن راهپیمایی از چهار مسیر به طرف میدان مصلا در شهر رشت انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن در شهر رشت است.