نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت سفیر انتقال خون گیلان شد

حرف تازه – فاطمه شیرزاد نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به عنوان سفیر اداره کل انتقال خون گیلان انتخاب شد. سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: متاسفانه به علت بروز بیماریهای مختلف نیاز مبرم به خون در جامعه احساس می شود و از این جهت باید با فرهنگ سازیهای مناسب مردم […]

حرف تازه – فاطمه شیرزاد نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به عنوان سفیر اداره کل انتقال خون گیلان انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: متاسفانه به علت بروز بیماریهای مختلف نیاز مبرم به خون در جامعه احساس می شود و از این جهت باید با فرهنگ سازیهای مناسب مردم را به این کار تشویق و ترغیب نمود.
شیرزاد با اذعان به اینکه در حال حاضر پایگاههای سیار انتقال خون در سطح  رشت و شهرهای دیگر مستقر هستند تصریح کرد: در دیداری که اخیرا با مدیر کل انتقال خون گیلان داشتم با توجه به اهمیت موضوع اهدای خون  خواستار نامگذاری میدانی به این عنوان و همچنین ایجاد ایستگاههای ثابت اهدای خون در سطح شهر با مشارکت شورا و شهرداری رشت بودند.
عضو خیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت افزود: باید تلاش کنیم با تامین تجهیزات پیشرفته آلام و مشکلات افراد نیازمند به خون را کاهش دهیم و امیدواریم مسئولین حوزه تحول سلامت کشور و گیلان با این سازمان مساعدت و همراهی بیشتری داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تامین فضای مجهزتر برای این سازمان را یکی از مطالبات اداره کل انتقال خون  و بیماران خاص نیازمند به فرآورده های خونی دانست و گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده استان گیلان در خصوص اهدای خون طی تمهیداتی که اخیرا اندیشیده شده بخشی از مشکلات اهدای خون برطرف شده و مردم در این زمینه باید همراهی و مساعدت بیشتری داشته باشند.
فاطمه شیرزاد با تاکید بر اینکه اهدای خون اهدای زندگی است بیان کرد: بیماران خاص و نیازمند به فرآورده های خونی ،چشم امیدشان به یاری مردم و مسئولین است و امیدوارم شورای اسلامی و شهرداری رشت همچون ادوار گذشته همکاریهای لازم را در این زمینه داشته باشند. / رشت پرس