علوم پزشکی پاسخگو باشد؛

ناهماهنگی و بی حرمتی در روز واکسیناسیون خبرنگاران گیلانی!

عصر چهارشنبه ۱۷ شهریور واکسیناسیون جمعی از خبرنگاران باقیمانده گیلانی در مهدیه رشت برگزار شد که به دلیل بی نظمی و ناهماهنگی‌ها مورد اعتراض قرار گرفت و شاهد ناهماهنگی و بی حرمتی در روز واکسیناسیون خبرنگاران گیلانی بودیم.

حرف تازه – عصر چهارشنبه ۱۷ شهریور واکسیناسیون جمعی از خبرنگاران باقیمانده گیلانی در مهدیه رشت برگزار شد که به دلیل بی نظمی و ناهماهنگی‌ها مورد اعتراض قرار گرفت و شاهد ناهماهنگی و بی حرمتی در روز واکسیناسیون خبرنگاران گیلانی بودیم.

به گزارش حرف تازه به نقل از «حکایت گیلان »، یکی از خبرنگاران با اشاره به ماجراهای دیروز گفت: قرار بود تنها واکسن خبرنگاران صورت پذیرد که اگر چنین می‌شد خیلی سریع کار تمام می‌شد. ولی با انبوهی از افراد ناشناس مواجه شدیم که مشخص نبود از کجا آمده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: حالا کار نداریم که نام خیلی از افراد عادی بدون هیچ سابقه خبری در لیست خبرنگاران قرار داشت، ولی مهم‌تر این است که بی حرمتی‌های زیادی به ما شد. کارت ملی را افرادی از ما می گرفتند و پس نمی دادند. ظاهرا این افراد کارشان این بود که نوبت دهند، ولی کوچکترین اطلاعی از کارشان نداشتند. کلا دو نفر آن‌جا واکسن می زدند که کارها به کندترین شکل ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: این بی حرمتی ها و کندی کار و حضور افراد عادی موجب بی نظمی های فراوانی شد که کار به دعوا و درگیری هم کشیده شد. ای کاش خانه مطبوعات زیر بار چنین بی حرمتی‌ هایی نمی‌ رفت و یک محیط جدا برای خبرنگاران اختصاص می‌داد. هرچند مقصر اصلی علوم پزشکی است.

گفتنی است پیش از این هم خبرنگاران برای تزریق واکسن اجباری برکت اعتراض داشتند که حواشی مختلفی داشت. حالا هم که بحث های جدیدی شکل گرفته است. به واقع کاش با این وضعیت شاهد چنین سهمیه زورکی برای خبرنگاران نبودیم. البته به گفته یکی از خبرنگاران شاهد چنین ناهماهنگی‌هایی در بقیه مراکز واکسیناسیون هم هستیم.

ناهماهنگی و بی حرمتی در روز واکسیناسیون خبرنگاران گیلانی!

ناهماهنگی و بی حرمتی در روز واکسیناسیون خبرنگاران گیلانی!