اسماعیل حاجی پور:

نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با تقدیر از ورود قرارگاه خاتم به پروژه های شهری رشت گفت: نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد.

اختصاصی حرف تازه – اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با تقدیر از ورود قرارگاه خاتم به پروژه های شهری رشت گفت: نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد.

صبح امروز با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت ۵ تفاهم نامه همکاری در زمینه تقاطع های غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه ها، میان مجموعه شهرداری رشت و قرارگاه خاتم به امضا رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه این نشست در تالار گفتگوی شهرداری رشت، با اشاره به جایگاه شهر رشت در گذشته، به مشکلات فعلی این شهر اشاره کرد و گفت: رودخانه های زرجوب و گوهررود که زمانی محل نشاط مردم شهر بوده اند سالهاست وضعیت مناسبی ندارند.

حاجی پور ضمن تشکر از سردار محمد بابت توجه ویژه به درخواست مدیران شهر رشت، اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در مباحث عمرانی پیشتاز است و با این اقدام نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد. امروز روز خوبی برای رشت است. 

وی افزود: امروز ۵ تفاهم نامه را امضا می کنیم و یکی پس از دیگری اجرایی خواهند شد. 

حاجی پور در معرفی پروژه های مدنظر گفت: روگذر میدان نیروی دریایی، یکی از این پروژه ها است که تا ۱۵ روز دیگر نقشه های اجرایی آن آماده می شود و انتظار داریم دستور تجهیز کارگاه از سوی سردار محمد صادر شود.

وی در ادامه روگذر میدان حضرت ولیعصر را یکی دیگر از پروژه های مدنظر معرفی کرد و بیان داشت: این پروژه یکی از بزرگترین پل های شمال کشور خواهد بود. 

اسماعیل حاجی پور زیرگذر میدان شهرداری را به عنوان سومین پروژه معرفی کرد و اظهار داشت: زمانی که این پیاده راه زیبا ساخته شد آسیب جدی به بازار رشت وارد شد و تقریبا این بازار نیمه تعطیل شد؛ ضمن اینکه ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب رشت قطع شد. 

رئیس شورای شهر رشت تقاطع غیرهمسطح میدان توشیبا (مصلی) را چهارمین پروژه اعلام کرد و گفت: البته در خصوص این پروژه نظر آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت برای ما حائز اهمیت است و باید پس از صحبت با ایشان پروژه زیرگذر یا روگذر این میدان آغاز شود.

حاجی پور ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت را پنجمین پروژه مدنظر معرفی کرد و اظهار داشت: البته این یک طرح ملی است و اعتبارات ملی نیاز دارد.

وی خطاب به سردار محمد بیان داشت: رشت امروز مظلوم واقع شده است. شاید ما در پرداخت مبالغ تاخیر داشته باشیم اما قطعا مال مردم خور نیستیم و انتظار داریم به خاطر مسائل مالی پروژه های شهر تعطیل نشوند.  اگر رودخانه ها ساماندهی شوند یک واقعیت است که عمر مردم این شهر اضافه می شود. 

اسماعیل حاجی پور در پایان ضمن قدردانی از حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم، از حضور و همراهی مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب گیلان و سایر مدیران مربوطه تشکر کرد.

نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد

نام سردار محمد و قرارگاه خاتم در قلب مردم رشت حک خواهد شد