سید رضا موسوی روزان:

نامگذاری معابر و کوچه ها به نام مفاخر و مشاهیر از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است

حرف تازه : صبح روز شنبه بیست و دوم آبان ماه چهل و یکمین جلسه کمیسون نامگذاری معابر با حضور سید رضا موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی شوری اسلامی شهر رشت، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و… برگزار شد.   به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر ارتباطات […]

حرف تازه : صبح روز شنبه بیست و دوم آبان ماه چهل و یکمین جلسه کمیسون نامگذاری معابر با حضور سید رضا موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی شوری اسلامی شهر رشت، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و… برگزار شد.

 

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سیدرضا موسوی روزان در جلسه با تاکید بر اینکه نامگذاری کوچه ها از ماندگاری بسیار بالایی در اذهان عمومی برخورداراست، گفت: نامگذاری کوچه و معابر به نام مفاخر و مشاهیر کشور سبب نامگذاری نام و اثرات خیر مفاخر در اذهان عمومی می شود.

وی با تاکید بر دخالت سه حوزه کمیسیون نامگذاری، کمیسیون فرهنگی و صحن شورا در نامگذاری معابر تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان تعداد زیادی اسامی به عنوان مفاخر استان به شهرداری و شورا داده است برماست تا با حساسیت ویژه ای با این موضوع برخورد کنیم تا بعدها این کمیسیون زیر سوال نرود.

موسوی روزان شهدا را از مفاخر بسیار تاثیرگذار استان برشمرد و گفت: در مسیر بلوار شهدای مدافع حرم( بلوار لاکان) همکاران شهرداری تلاش کردند تا با کاشت هر درخت به همراه عکس نسبت به ماندگاری آن شهید در ذهن و خاطر شهروندان گام بردارند.

وی تصریح کرد: پس از تصویب تغییرنام بلوار لاکان به بلوار شهدای مدافع حرم تصمیم برآن شد تا از ابتدای بلوار تا انتها با کاشت درخت و عکسی از شهید یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را همواره زنده نگه داریم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورا یادآور شد: شایسته است سازمان زیباسازی شهرداری و روابط عمومی در انتخاب عکس شهدا و مفاخر نهایت دقت را داشته باشند .