آخرین تحولات دانشگاه آزاد اسلامی؛

ناطق نوری استعفا داد / فرهاد رهبر حکمش را از ولایتی گرفت / سید حسن خمینی استعفا نداده است

حرف تازه – در ادامه تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ناطق نوری از عضویت در هیئت موسس استعفا داده است. حجت الاسلام ناطق نوری در پاسخ به یکی از اعضای هیئت علمی در خصوص تحولات اخیر دانشگاه گفت: «بنده از عضویت در هیات موسس استعفا داده‌ام و اصلاً در جریان آن چه […]

حرف تازه – در ادامه تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ناطق نوری از عضویت در هیئت موسس استعفا داده است.

حجت الاسلام ناطق نوری در پاسخ به یکی از اعضای هیئت علمی در خصوص تحولات اخیر دانشگاه گفت: «بنده از عضویت در هیات موسس استعفا داده‌ام و اصلاً در جریان آن چه در دانشگاه آزاد می‌گذرد، نیستم و به هیچ وجه در امور دانشگاه دخالت نداشته و ندارم. بنابر این آن چه در مورد این جانب گفته می‌شود، به شدت تکذیب می‌شود.»

در همین راستا علی اکبر ولایتی ، رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تایید این خبر از تلاش برای پس گرفتن استعفا از سوی ناطق نوری گفته و حضور او در هیئت موسس را مغتنم شمرده است.

همچنین با توجه به غیبت سید حسن خمینی در مراسم اهدای حکم ریاست فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد، صحبت هایی مبنی بر احتمال استعفای او مطرح شد که تکذیب شده است.

با اعطای حکم ولایتی به فرهاد رهبر، وی از این پس رسما ریاست دانشگاه آزاد را بر عهده دارد.

سید حسن خمینی پیش از این در خصوص عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد نامه ای به رئیس جمهور روحانی نوشت و این عزل را فاقد وجاهت قانونی دانست و از رئیس جمهور درخواست ورود به این قضیه را داشت.