دیدار اعضای شورا و شهردار منتخب رشت با سردار آقازاده؛

نادر حسینی: دل من با علوی است و دوست دارم که شهردار شود

نادر حسینی اظهار داشت: در خصوص شهردار منتخب «آقای علوی» باید بگویم که دلم با شماست و ما نیز دوست داریم شما شهردار این شهر باشید و به شما جهت پیشبرد امور شهری و شهروندی کمک خواهیم نمود.

حرف تازه – نشست هم اندیشی اعضای شورا و شهردار منتخب شهر رشت با سردار آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی جهت حل مشکلات و موانع مدیریت شهری در سالن اجتماعات شورا برگزار شد و در بخشی از جلسه نادرحسینی عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: دل من با علوی است و دوست دارم که شهردار شود.

نادر حسینی، در این نشست خطاب به نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در خصوص شهردار منتخب «آقای علوی» باید بگویم که دلم با شماست و ما نیز دوست داریم شما شهردار این شهر باشید و به شما جهت پیشبرد امور شهری و شهروندی کمک خواهیم نمود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت حمایت صفر تا صدی از تصمیمات شهردار منتخب از لحظه شروع به کار ایشان را وظیفه خود خواند و افزود: می‌بایست روند کار به گونه‌ای مدیریت گردد تا با توجه به وفاقی که بین همگان ایجاد شده است و نیز در راستای ایجاد همدلی و به منظور ممانعت از برخی بدخواهی‌های بیرونی از دیگر نمایندگان محترم نیز در جلسات شورا دعوت به عمل آید.

نادر حسینی با اشاره به اینکه در بحث پسماند ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای استان‌های شمالی ردیف در نظر گرفته شده است، گفت: دیگر شهرهای شمالی در سال‌های گذشته موضوع پسماند را مجدانه پیگیری نموده‌اند و در حال حاضر از ما پیشی گرفته‌اند بنابراین ما باید از فرصت‌ها به شکل بهینه‌ای استفاده کنیم تا بودجه در نظر گرفته شده برای سال آتی منتج به نتیجه گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه و مطالبه مردم در خصوص رودخانه‌ها، افزود: ما در برابر سوال و خواست شهروندان پاسخ شفافی نداریم. لذا پیشنهاد می‌کنم تا کارگروهی با حضور نمایندگان مجلس، دادستان، اعضای شورای شهر و ادارات مرتبط تشکیل و تصمیمات گرفته شده بصورت شفاف به مردم گزارش شود.

به گزارش حرف تازه نادر حسینی یکی از دو فردی بود که به علوی رای نداده بود و اکنون او نیز حمایت خود از شهردار منتخب را اعلام کرده است.

نادر حسینی: دل من با علوی است و دوست دارم که شهردار شود

نادر حسینی: دل من با علوی است و دوست دارم که شهردار شود