سید رضا موسوی روزان در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت:

می خواهیم به خوبی از حق الناس پاسداری کنیم

حرف تازه : سید رضا موسوی روزان در جلسه مشترک کمیسیون های فرهنگی و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: می خواهیم به خوبی از حق الناس پاسداری کنیم. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت با اشاره به اتفاقات سال گذشته روز رشت گفت: امروز اعلام می […]

حرف تازه : سید رضا موسوی روزان در جلسه مشترک کمیسیون های فرهنگی و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: می خواهیم به خوبی از حق الناس پاسداری کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت با اشاره به اتفاقات سال گذشته روز رشت گفت: امروز اعلام می کنیم که تلاش بر این خواهد بود برنامه های هفته رشت به شکلی برگزار شود که همگان زبان به تحسین باز کنند.

وی هفته رشت را فرصت مناسبی برای برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی دانست و اظهار داشت: در برگزاری برنامه ها نظارت قوی صورت می گیرد و در روز پایانی برنامه های هفته رشت از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آنان که در این شهر حقی بر گردن کشور و انقلاب دارند تجلیل خواهد شد تا حداقل وظایفمان را در مقابل آنها انجام دهیم. 

موسوی روزان با اعلام اینکه از قهرمانان و نخبگان حوزه های مختلف نیز تجلیل خواهد شد تصریح کرد: مطمئنا برنامه هایی که موجبب ناراحتی متدینین شود جایی در میان برنامه ها ندارد و شورا و شهرداری به خود اجازه نمی دهد گامی در این راستا بردارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا هزینه و زمان صرف شده در برنامه های این هفته را حق الناس دانست و خاطر نشان کرد: می خواهیم به خوبی از حق الناس پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه نمی خواهیم به سلیقه شخصی افراد عمل کنیم افزود: رضایت عموم مد نظر قرار گرفته است و با اجرای صحیح برنامه های این هفته می خواهیم همگان این رضایتمندی را لمس کنند.

موسوی روزان در پایان رسانه ها را پل ارتباطی مردم و شورا دانست و خطاب به خبرنگاران گفت: این موضوع را به اطلاع عموم برسانید که اعضای شورا در این تصمیمات جدی هستند و حق نظارت بر عملکرد مدیریت شهری برای شورا محفوظ است و به درستی از آن استفاده خواهد شد.