می آییم، می خروشیم، می مانیم

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر جمعه ۴ اسفند از ساعت ۱۵ به مصاف شاگردان علی دایی در تیم سایپا خواهد رفت. شاگردان علی کریمی در شرایطی به مصاف شاگردان علی دایی خواهند رفت که کسب سه امتیاز این دیدار می تواند کمک شایانی به […]

حرف تازه – تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر جمعه ۴ اسفند از ساعت ۱۵ به مصاف شاگردان علی دایی در تیم سایپا خواهد رفت.

شاگردان علی کریمی در شرایطی به مصاف شاگردان علی دایی خواهند رفت که کسب سه امتیاز این دیدار می تواند کمک شایانی به سرخپوشان رشتی در ادامه فصل برای حفظ سهمیه لیگ برتر نماید.

سپیدرودی ها با اتحادی مثال زدنی با گام هایی استوارتر از قبل پا به مستطیل سبز خواهند گذاشت تا در روز جدال دو اسطوره، حماسه ای در دیار سردار جنگل رقم بزنند و قلب هزاران هوادار این تیم را شاد کنند.

سرخپوشان رشتی می آیند تا به همه آنان که به اعتبار چند دهه ای این تیم غبطه می خورند یاداوری کنند که ناملایمات، خروش بیشتر سپیدرود را به همراه دارد و این رود با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

اما در این روزها، آنچه قوت قلب و انگیزه مضاعف برای بازیکنان به شمار می رود حضور پرشور هواداران رشتی است. وقت آن است که این بار ورزشگاه از ساعت ها پیش از مسابقه مملو از جمعیت شود و فریاد یکصدای هواداران لرزه بر اندام رقیب بیفکند و مجال لحظه ای تمرکز به بازیکنان سایپا ندهد.

سپیدرودی ها ۴ اسفند در ورزشگاه سردار جنگل حماسه ای از جنس حضور و حمایت از هویت فرهنگی ورزشی شهر خود رقم خواهند زد تا برای آیندگان، از روزهای شیرین اولین حضور خود در لیگ برتر بگویند و رویاهای بلندپروازانه فصول آتی را دنبال کنند.

آری؛ این بار جادوی حضور کم نظیر ترین تماشاگران و تفکرات جادوگر فوتبال آسیا، دست به دست هم می دهد تا روزگاری شیرین در انتظار رشت باشد؛ در انتظار شهری که تا چندی پیش اولیه ترین امکانات نیز برای تیم محبوبش فراهم نشده بود اما مردانی از همین دیار آمدند و با غیرتی مثال زدنی در بزنگاهی تاریخی در اولین فصل حضور در لیگ برتر پای نام بزرگ سپیدرود ایستادند و از اعتبار خود هزینه کردند تا خدشه ای به این نام بزرگ وارد نشود.

این بار همه از ساعت ها قبل می آییم، می خروشیم تا به امید خدا در لیگ برتر بمانیم. بی شک این دیدار، فارغ از هر نتیجه ای، پایان داستان زیبای سپیدرود نخواهد بود اما می تواند آغازی باشد برای روزهایی که سالها در انتظار آن بوده ایم…

وعده دیدار ۴ اسفند ۹۶ ورزشگاه سردار جنگل رشت… به امید کسب یک پیروزی شیرین و ارزشمند…